Tuesday 31 July 2012

HUKUMLAH AKU JIKA AKU BERSALAH CUBA HENDAK MEMBANTU RAKAN SERTA MEREKA YANG DI TIPU.


Pemulaan aku cuma nak main-main saja dalam berblog ini. Sehinggalah suatu ketika aku di jemput oleh seorang sahabat dari KL asalnya, dia ajak aku  join pakatan dia.Pada masa aku masih "dungu" dalam menulis sampai lah sekarang cuma cikit jer....tu pun atas ihsan dan tunjuk ajar dari TMK. Sehingga sesuatu yang "DASYAT BERLAKU KAT BALING"  yang selama ini aku fikirkan tak kan terjadi kat Tempat tumpah darahku  

PEMBALAKAN DI GUNUNG INAS. itulah yang menjadi "suis" atau "alarm" aku untuk aku terus Join TMK. pelbagai cara penduduk Baling lakukan demi untuk menyelamatkan "HUTAN SIMPAN GUNUG INAS" khazanah baling yang tak ternilai harganya. di rompak demi "wang" serta nak menyelamat maruah PARTI yang selamat berbangga atas kepalsuan "pentadbiran islamnya".

Pejuangan aku belum selesai....... selagi aku mampu menekan "PAPAN KEKUNCI" Selagi  "otak kampungan " masih mampu berfikir. aku akan terus "begerak" demi AGAMA, BANGSA & NEGARA. aku merasa Sedih dan pilu apabila kami TMK disamakan dengan Iblis. Kenyataan yang dikeluarkan blog Pas Kedah yang diuruskan oleh Urusetia Penerangan Negeri Zulkifli Yahaya telah memfitnah kami TMK di bulan Ramadan yang mulia ini.



Baca penjelasan kami di SINI dan SINI

Apakah ini yang Pas panggil Islam? Mengelarkan seseorang muslim yang lain dengan panggilan buruk? Mereka mengatakan kami pemfitnah! Buktikan apa yang telah kami fitnah? Kalau benar kami fitnah, heret kami ke mahkamah. Kami tak takut berdepan dengan apa yang kami tulis di blog kami


No comments:

Post a Comment