Thursday 19 July 2012

USTAZAH ABBY ABADI DAH DAPAT "TAULIAH" MENGAJAR



Baru jer.... tak dan nak PANAS PUKUQ...... Dah pandai nak tunjuk belang.... Kalau nak tegur rakan-rakan artis agak-agak. Kau tu pun dulu apa kurangnya......... orang kalau tegur nak tarbiah beradab.. jangan malukan periuk nasi dan uber rezeki yang kita dulu penah makan.

tak payah la nak mengutuk gunakan cara yang betul.... mentang kau pun baru di OSTAZAHKAN oleh Pok Nik,,,,, mentang-mentang dah dapat tauliah ilmu mengupat dan mengata dari PAS..dia ingat seng-senang boleh T.K.O orang....

Blog hiburan persoal Abby berhijrah PAS atau Islam ?

Semuanya disebabkan keberanian Abby Abadi melahirkan pandangan terhadap beberapa isu semasa yang sedang berlaku di kalangan masyarakat kita. Pandangan kritis yang dilontarkan itu pula mempunyai sentimen yang berbaur politik dan lebih berpihak kepada parti politik haluan kiri. Ada juga yang mempersoalkan tindakan Abby Abadi itu? Adakah Abby Abadi berhijrah kerana Islam atau kerana Pas? 


Apakah dengan penghijrahan awal tersebut, dia sudah mampu mengkritis apa saja dengan sewenang-wenangnya sedangkan banyak lagi yang perlu dilakukan untuk mendalami serta mencari gali ilmu Tuhan? MURAI.COM

1 comment:

  1. patutlah laki dia cari lain. orang yang hijrah patutnya akhlak lagi elok. ini tidak. mengaku hijrah tapi akhlak makin tak elok. hijrah ke Islam ka apa. takkanlah tok-tok lebai pas tak ajar akhlak dalam Islam. tapi. macamana nak ajar ya. mereka pun akhlak buruk.

    ReplyDelete