Wednesday 7 November 2012

Gossip : Cerai Kerana Suami Songsang?


Bukan sesuatu yang mengejutkan apabila kami dengar akan ‘kisah sebenar’ di’sebalik kemelut yang sedang melanda hubungan pasangan selebriti popular ini.
Tiada ribut, tiada angin tiba tiba satu Malaysia kini tertanya tanya tentang apakah punca pasangan ini bakal bercerai, atau sekurang kurangnya kini tidak sehaluan.
Seorang krew produksi yang rapat dengan si isteri baru baru ini bercerita kepada kami tentang luahan hati aktress ini yang khabarnya makan hati kerana suami berubah arah.
Menurut si isteri, suaminya itu telah ‘kantoi’ tidur bersama orang lain beberapa kali sepanjang perkahwinan mereka dan pihak keluarga pun sudah mengetahui akan perkara ini.
Jika curang dengan wanita lain pun sudah seburuk perangai di’mata masyarakat — apatah lagi apabila si suami khabarnya mempunyai orientasi seks songsang, ya tidur sesama lelaki.
Anehnya, masih ramai peminat yang menuding jari kepada si isteri yang dikhabarkan ada menyimpan lelaki lain. Angkat kaki sahajalah kalau suami berperangai begitu, ‘kan?
Pendedahan dari Roti Kaya.
KK...
Alahai.. Sekarang ni dah banyak artis ikut perangai Bang anuwar... ITULAH yang PR perjuangankan LGBT...... apa nak hairan.... Izzah PUN SETUJU... go on je lah..

No comments:

Post a Comment