Sunday 18 November 2012

Nik Razi mengetuai pengikut-pengikut Pas dalam sembahyang hajat yang juga mendoakan kemusnahan UMNO



KO BN !  KO BN !  BN KO !  KO BN !  BN KO !  KO BN !  BN KO ! … dalam Pilihanraya yang ke 13 ini ya Allah.. Mudah2an perjalanan kami ke Putrajaya ya Allah, dengan begitu sekali mudah dengan pertolongan Mu ya Allah,

Kalaulah Kamu pernah tenggelamkan Firaun didalam laut, Kamu telah izinkan kepada bumiMu telan Qarun … Ya Allah, Kamu telah melaknatkan Namrud .. dan begitu juga Abu Lahab2.. maka sungguh mudah untuk Kamu bagi menjahanamkan Umno dan BN dalam Pilihanraya 13..
Tidak larat kami hendak melihat anak2 kami dengan suasana yang tidak selamat, didalam rumah dan diluar rumah, dengan ragut rogol bunuh bakar cincang manusia dan begitu juga dengan bermacam2 jenayah
Ya Allah … habislah negara kami ini, dijual oleh Umno… Singapore dah habis…. ya Allah …. Batu Putih putih ya Allah mata, ya Allah ….Tanjung Pagar…rapat kepagar ya Allah …

Kepada Ustaz-Ustaz yang mengenali aku, APA PADANGAN USTAZ.


sesuatu yang sangat pasti daripada babak doa di padang Stadium tersebut adalah gambaran tentang kesesatan yang dibidaahkan dengan agama dari kalangan pemimpin dan ahli-ahli PAS dalam keserakahan mereka mengejar kuasa dan kemewahan. Apa yang sedang berlaku sekarang ini... Di mana perjuangan PAS yang terdahulu.

Benarlah apa yang tertulis dalam kitab dulu2, jangan mengkafirkan orang Islam kelak kekafiran itu kembali kepada kamu. Pemimpin-pemimpin PAS mengkafirkan orang melayu UMNO bila bersama MCA dan MIC.

Tetapi kini sudah lain jadinya, kini mereka sanggup bersekongkol dengan pemimpin yang jahat lagi laknatullah telah rela berkawan dengan kafir harbi malah mereka sanggup membela rakakn-rakan kafir mereka daripada membela saudara seagama dengan mereka.
inilah ulamak yang hanya bertopengkan Islam atau yang di sebut kini "SYAITAN YANG TERSEMBUNYI" . Lihatlah cara mereka mereka berdoa demi kehancuran saudara Islam yang lain, seolah-olah mereka mendapat kekhusyukan dan kenikmatan terhadap doa tersebut.
Kita semua ada kekurangan masing-masing tetapi tindakan PAS itu agak keterlaluan. Parti itu sering melaungkan perpaduan ummah tetapi pada masa sama mereka yang sebenarnya menghancurkannya.



1 comment:

  1. Geng-geng PAS ni jahil, termasuk lah pemimpin mereka dan adik Nik Aziz, Nik Razi ni.

    ReplyDelete