Tuesday 20 November 2012

Panas !!! Azizan jangan pelihara "biawak hidup" dalam KUIN.



Untuk pengetahuan semua, TMK dan rakan seperjuangan akan menbongkar lebih banyak pendedahan-pendedahan yang akan memanaskan punggung "belogger" pencacai belaan PAS Kedah dan Zul Yahya. Pendedahan mengenai "SIAKAP SENOHONG" oleh tatok-tatok PAS yang bermaharajalela dalam sebuah Institusi Pengajian Tinggi, KUIN. 

Apa yang lebih menyayat hati serta memburukan lagi status KUIN sebagai sebuah Pusat Pengajian Tinggi Islam di "DICABUL" oleh mereka yang hanya bertopeng Islam. Siapa mereka itu... 

Mereka ini adalah anak pinak, anak beranak, kaki bodek serta Kroni-KRONI PAS di kedah yang di kepala oleh "syaitan yang dikenali".

Dokumen ini...serta beberapa lagi bukti penyelewengan Pentadbiran PAS di KUIN bakal di dedahkan kepada rakyat KEDAH. Selama ini rakyat di dendangkan serta dialunkan dengan irama syahdu yang menyedapkan halwa telinga...tetapi irama inilah yang melalaikan serta membuaikan "minda" rakyat tentang bertapa HEBATNYA Penyelewengan oleh PAS ketas KUIN.
Minit mesyuarat PALSU yang diarahkan Jamil, terpaksa dibuat oleh Kamaliah yang digunakan di dalam mahkamah!


OOOhhh ada lagi dokumen.

Statutory Declaration yang dibuat Kamaliah atas keinsafannya tak mahu bersekongkol dengan dosa Rektor kesayangan Azizan Razak yang mentadbir KUIN macam bapak dia yang punya..!!!

No comments:

Post a Comment