Tuesday 13 November 2012

[Update] Siapa MKK PAS yang cuba nak cabul ibu Tunggal Kampung *?:*+@. Pendedahan dari Ahli PAS #TukarKedah


pendedahan dari blog Kedah ke KL berhubung dengan akhlak seorang MKK PAS yang juga boleh veteran PAS di sebuah Kampung, di Baling.

kat sini PANASS!! Cerita MKK Pas, Cuba Cabul Isteri Orang!! #TukarKedah: Contoh cabul.. hiasan..Semalam Mc dihubungi oleh... http://t.co/zr0eiSgH

KK cuba menghubungi sumber untuk mendapatkan kepastian. Dari sumber yang KK dapat, memang benar kejadian ini berlaku di sebuah kampung yang terletak di Mukim Kupang. Memang kampung tersebut mempunyai pengikut PAS yang ramai.



Antaranya S/U PAS Kaw Baling, AJK DPP Baling. Korang mesti tau punya ala yang dok 'geli' nak jadi Calon DUN Kupang.



KK pernah dedahkan berkenaan khutbah berbaur politik yang di sampaikan oleh khatib di Kampung berkenaan.


Apa yang KK boleh ceritakan disini, si Pelaku tersebut memang mempunyai sejarah kisah silam yang amat hebat 'kenakalan'.



Seorang MKK Pas di sebuah kampung Mukim Kupang, dalam Daerah Baling, dia yang berumur lingkungan 70an. Disyaki cuba mencabul ibu tunggal.Selepas dari kejadian tersebut mangsa

Yang masih lagi truma, dinasihatkan tinggal bersama anaknya. Kerana takut didatangi oleh MKK PAS yang masih 'gian' walaupun dah ada bini serta KOPIAH putih di atas kepala.


Akibat dari peristiswa tersebut, Dia S/U PAS kawasan Baling yang juga Tuan Imam Masjid di Kampung tersebut tidak membenarkan si pelaku tersbut menyampaikan Tazkirah setiap Jumaat serta pengajian kitab di Masjid di berhentikan serta merta.

Perkara ini, telahpun dibincang oleh AJK Masjid berkenaan secara tertutup. Apa yang di beritahu pihak Jawatan kuasa memberi amaran agar tidak memanjangkan serta MENDEDAHKAN peristiwa ini kepada Penduduk.

Alahai.. Nak menjaga nama baik kampung atau Parti PAS, biasalah puak PAS kalau orang UMNO depa canang sampai rumah kenduri, siap masuk dalam khutbah jumaat... Mai tang depa senyap 'did'..kata infomer tersebut.

Cerita ini masih lagi menjadi cerita dalam kain dikalangan orang Pas di kampung serta pejabat YB PAS. Kiranya mereka mengawal cerita ini dari tersebar. Takutlah, cerita MKK Pas yang cuba mencabul isteri orang tersebar. Kalau tersebar, apa mereka nak jawab dengan orang atas? ye tak?


Pesanan KK.. Tak elok simpan cerita ni lama-lama takut basi...keeehhh kehhhh, Berhati-hatilah dengan dengan Puak yang konon memperjuangkan ISLAM, berjubah berkopiah tak semestinya baik...tak dak nafsu... Islam bukan terletak pada pakaian, atau PARTI PAS...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment