Saturday 3 November 2012

MUSNAH !!! HILANG PERAWAN AKIBAT SATU KESILAPAN MUDAH #TukarKedah




Kini musnah segalanya.Tempat inilah menjadi saksi, bagi segala yang indah.....Kini tiada lagi foto-foto indah yang bakal dia abadikan, dahulunya lata ini begitu terkenal sebagai pusat perkelahan yang amat terkenal di Baling, Sekarang tempat ni dah macam  gelangang " yakjud dan makjud" bertempur......

Kesan pembalakan ke atas alam sekitar ni sepatutnya ada kaedah pengawasan terutamanya dari Jabatan Hutan. Sepatutnya Jabatan Hutan kena betul-betul memantau dalam kawasan pembalakan tu bukannya hanya memantau dari pejabat Jabatan Hutan.



Mengapa Puak Pakatan haram ni begitu bersetuju dengan tindakan yang dilakukan oleh Pemimpin mereka, sekarang ini penduduk Kampung iboi,Bok Bak, Tanjung Nering dah kasawan liputan yang menggunakan sumber air dari lata cetak menderita akibat dari kerakusan dan kegagalam PENTADBIRAN MB KEDAH. dalam hal pengambilan penebangan Balak. Air dari bukit Lata Celak yang menjadi sumber utama untuk minum dan membasuh terpaksa menadah air hujan utuk kegunaan seharian.

1 comment:

  1. Saya juga sedih dgn sikap Munafik PAS. Mereka boleh halalkan apa shj yg mereka mahu, semuanya dibolehkan asalkan mereka yg buat.

    Sampai bilakah politik busuk PAS dini maish mahu digenggam oleh org Melayu Islam? Yang salah tetap salah. Merosakkan keindahan alam ciptaan Allah, satu dosa, apatah sehingga menjejaskan kehidupan makhluk2 Allah yg lain.

    Kenapa mereka rakus seperti Ya'jud dan Ma'jud merosakkan alam sekitar? Itu tanda mereka bukan dr kalangan org beriman.. mereka penipu2 yg bertopengkan Islam utk pancing undi.. mereka PAS ialah KHAWARIj moden!

    ReplyDelete