Saturday 7 September 2013

SAH !! Calon bertanding #NKPUM EXCO ICT termuda di Kedah. #PAU13 #UMNO @PutriJiwaRakyat @SabrinaAzizan @UMBPU3KBB


Pengerusi Jawatankuasa Sains, Inovasi dan Teknologi Maklumat, Komunikasi dan Teknologi Tinggi YB Datin Sabrina dapat merealisasi cita-cita beliau untuk terus membawa kecemerlangan Puteri UMNO Malaysia.

Kecemerlangan YB Datin Sabrina di bukitkan dalam pilihan raya umum ke-13. Apabila memenangi DUN Bandar Baharu, Kulim. YB Sabrina merangkap antara EXCO termuda di Kedah, Beliau bukan sahaja mengekalkan prestasi sebelum ini malah akan terus memacu kejayaan lebih cemerlang pada pilihan raya umum ke-14.

Sebelum menjadi ADUN, atas kelulusan dan kepakaran YB Sabrina, beliau ditawarkan menjadi CEO Biotech di Melaka. Orang berkebolehan ni letak kat mana pun depa boleh hidup. Pengalaman dan kematangan yang dimiliki YB Sabrina mampu membawa puteri ke arah kecemerlangan.

"Saya berharap pengalaman saya sebagai ketua Puteri Umno bahagian sejak pergerakan Puteri wujud dan memegang jawatan exco pergerakan itu sejak 2008 akan menjadi nilai tambah".

Dengan pengalaman yang dimiliki YB Sabrina menawar diri bertanding bagi jawatan Naib Ketua Puteri pada pemilihan UMNO kali ini.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment