Monday 16 September 2013

Chin Peng meninggal dunia di Bangkok. #DEMIRAKYAT #DAP #OhMalaysiaKu @anwaribrahim @abby_abadi112 #rakyatnews


Bekas pemimpin Parti Komunis Malaya, Chin Peng yang tinggal dalam buangan di Thailand meninggal dunia di satu hospital di Bangkok pagi ini.

Laporan Bangkok Post menyebut, Chin Peng, 90, meninggal dunia akibat sakit tua pada jam 6.20 pagi.

Sebelum ini, DAP sudah sekian lama menjadi dalang disebalik mengharumkan semula nama perjuangan komunis di negara kita, antaranya dengan cuba membawa Ching Peng pulang.  Dia tidak kisah pasal Abdullah CD pasal itu melayu, Chin Peng cina.

Itulah yang sebenarnya mahu dipertahankan DAP sebab imej cina dengan  komunis memang sudah sebati dalam diri orang Malaysia terutama melayu, nak mengikisnya itu mudah iaitu dengan meletakkan label komunis sebagai pejuang kemerdekaan dan polis melayu yang bertugas menjaga keselamatan sebagai pegawai penjajah British.

Mat Sabu sanggup menjadi kambing hitam menjayakan agenda DAP. Mat Sabu diumpan wang ringgit oleh DAP untuk menjadi ayam jantan berkokok untuk cuba membersihkan imej ganas Chin Peng dan Parti Komunis Malaya di mata rakyat Malaysia dgn cuba mewujudkan gambaran bahawa mereka adalah pejuang kemerdekaan negara yang sebenarnya bagi tujuan membawa balik Chin Peng dan bekas anggota PKM pulang ke Malaysia tanpa tentangan rakyat.

KK : Maka seremgobolan Puak PAS akan menghadirkan diri "PUJA CHIN PENG" dan kepada ahli PAS maka esok diumumkan CUTI menghormati kematian CHIN PENG.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment