Sunday 15 September 2013

Seorang lagi Pemimpin Politik kantoi !! dalam pesawat #DEMIRAKYAT@anwaribrahim @abby_abadi112 #rakyatnews




Kisah menarik untuk dikonngsikan bersama ....

Pemimpin-pemimpin Pas sebenarnya hanya berselindung di sebalik penampilan yang zuhud tetapi hakikatnya mereka juga mempunyai keinginan untuk mengumpul harta dan kekayaan peribadi.

beliau menyeru rakyat Kelantan supaya tidak lagi tertipu dengan penampilan zuhud pemimpin Pas sebaliknya perlu memilih pemimpin yang mampu membela rakyat dan melakukan amanah.

Di antara kenyataan Nik Abduh :


Ia adalah penerbangan pada tahun 2012 dari Kota Bharu ke Ipoh bersama beberapa exco kerajaan negeri Kelantan dengan menaiki jet peribadi milik seorang tokoh korporat Melayu untuk lawatan ke ladang tanam semula balak yang diusahakan oleh beliau. 

Lawatan itu adalah untuk melihat sendiri kejayaan projek tersebut. Tokoh korporat tersebut berhasrat untuk melabur di Kelantan.Tanam balak, bukan tebang balak.



Kita dengar pemimpin Pas ini semuanya zuhud, miskin, pakai kereta wira (Proton Wira), Myvi (Perodua Myvi) tetapi kita tidak tahu sebenarnya pemimpin-pemimpin Pas ini tidak kurang hebatnya.

Mereka ada kereta Mercedez, harta banyak jadi saya harap rakyat buat penilaian adakah pemimpin-pemimpin Pas ini berjuang semata-mata untuk rakyat atau ada lagi tujuan-tujuan lain selain rakyat.


No comments:

Post a Comment