Tuesday 24 July 2012

@tantawi hilang arah benarkan Karpal UPDATE Isu Negara Islam..

P yang menokong DAP adalah golongan yang menjadikan agama sebagai alat untuk mendapatkan kuasa dan mencari kepentingan peribadi.....




Komen Abu Aqif: Patut la diaorang tak faham. Karpal cakap melayu pun berterabur. Lain kali periksa dulu sumber berita. Jangan main petik je. Lepas tu sebarkan dikhalayak ramai. Takkan semata-mata mahukan tepukan gemurah sanggup mengeluarkan fakta yang tidak betul. Ini bukan standart seorang ilmuan apatah lagi ilmuan itu dikenali sebagai ustaz. Jangan memburukkan lagi jenama USTAZ..

Sekarang kita sudah maklum yang Karpal Singh TIDAK akan terima NEGARA ISLAM apatah lagi HUDUD. Jadi, semua UPDATE maklumat masing² dan BERTINDAKLAH..!!

Jika dulu alasan mereka tinggalkan UMNO kerana tolak NEGARA ISLAM & HUDUD (padahal bukan sebegitu pun), sekarang bagaimana..? Bukankah sudah sampai masa mereka patut tinggalkan DAP...??

Jika dilihat artile NST yang baru jelas Karpal memperlekehkan Tantawi. Kita tidak boleh terima jika orang bukan Islam seperti Karpal memperlekehkan umat Islam seperti Tantawi. Biarpun kita tidak bersependapat dengan Tantawi dalam beberapa hal tetapi orang bukan Islam seperti Karpal tidak layak untuk memperlekehkan Tantawi. 

Kita umat Islam mesti bersatu menentang dan menjatuhkan orang kafir seperti Karpal yang ANTI-ISLAM. Harga maruah seorang Islam adalah lebih tinggi dari permusuhan yang kita sedang hadapi. Jangan terkeliru antara politik dan agama yang mana kita tau ramai org PAS keliru dalam bab ni. Tak tahulah bila PAS nak sedar.. Apa yang kita oleh buat, teruskan memberi keterangan dengan sabar. Dan berdoalah..



UFB - Isu Hudud: Karpal & Tantawi Main Cakpong Cakpong
http://www.youtube.com/watch?v=v9iGlAdXtno

Tantawi Cakpong Polis. Kebenaran Disembunyikan
http://www.youtube.com/watch?v=oFAjKHZSAZg

Karpal UPDATE Tantawi Isu Negara Islam. Cakpong Cakpong
http://www.youtube.com/watch?v=S4-e55eal1s


Baca Artikel NST di sini: http://www.nst.com.my/top-news/karpal-slams-pas-youth-head-s-hudud-comment-1.110622

Lagi artikel di sini: http://www.nst.com.my/nation/general/karpal-pas-reps-must-toe-the-line-1.111386

1 comment:

  1. Nampak cerdek,tapi bodo
    nampak bodo,tapi buat2 cerdek,
    nak memerentah ni bukan sebarangan orang
    KALAU orang BODO CERDEK xpayah lah.
    Tapi masalahnya yg BODOH CERDEK ni mengaku BIJAK!
    Orang lain salah belaka.....kalau ikutkan cakap2 orang bodoh cerdek ni,Malaysia dah lama hanyut!Tapi makin maju ada le.Bayangkan sejak tahun 2000 dan sebelumnya mereka kata Negara Nak bengkrap,(Tanya matsabtu).Tapi berebut pulak nak memerentah!
    Teringkat pantun 2 kerat aruah ayah!
    Perahu sodor mudek ke Pedah
    Orang bodoh cakap memang mudah.
    Perahu sodo mudek kehulu
    Orang bodocerdek mudah ditipu!

    ReplyDelete