Wednesday 1 August 2012

DP PAS BALING DEDAHKAN KEKAYAAN USTAZ TAIB AZAMUDDIN (MP PAS BALING )

Dah lama aku tak buat cerita pasal PAS kat Baling. Sebenarnya aku malas nak pk sangat PAS ni, buang masa jer... .Aku terpanggil nak buat cerita ni sebab dia orang sekarang ni... dok bising pasal aku, macam depa dok auta kat fb.. 

Cerita aku simpan dah lama dah... malas nak keluar jer.... sebab aku masih sayangkan persabahatan aku ngan dia orang...MEMBER SEMUA NI. Gambar ni aku print screen kat FB salah seorang ajk dpp PAS Baling.
Apa yang beraku sebenar.... PASAL PA DEPA BOLEH buat tuduhan kat Ustaz Taib sampai macam tu sekali.. siapa ustaz Taib.. dia kan "ULAMA" PAS... tak kan AJK DEWAN PEMUDA PAS boleh cakap macam tu kat "ULAMA" PAS... BENAR USTAZ MAKAN DUIT HARAM.

Print secreen ni aku ambil dari FB S/U PAS. tapi yang seorang lagi tu berjawatan sebagi Pengarah pru 13 PAS baling dan Negeri. ermmm PELIK juga kan.... bila sayap parti PAS sendiri yang tuduh ustaz taib ( ahli PARLIMEN PAS yang juga AHLI PAS SAMAPAI MATI) macm tu..... 


Tudia... PENGARAH JENTERA PENERANGAN PAS KEDAH & BALING dedahkan kekayaan ustaz TAIB AZZAMUDDIN

Korong bacalah sendiri.... aku malas nak ulas panjang-panjang karang kate aku suka buat fitnah plak.... just cuma nak kongsi je dengan ahlul-ahlul PAS... 

nantikan akan ada lagi.... pendedehan seterusnya... bye---bye..... wassalam.



2 comments:

  1. menjadi kaya dengan cara yang halal dan hasil pendapatan sendiri adalah harus dalam agama... dengan kekayaan ada di ceraikan atas jalan sedeqah..zakat dan hadiah.....beririhati,dengki dan khianat sehingga datang kepada fitnah adalah perbuatan keji dan jahat.... semoga Allah s.w.t memelihara lidah, tangan, angggota zahir dan batin kita dari menyusahkan diri sendiri di akhirat dan mengaibkan org lain di dunia...barakkallahufi

    ReplyDelete
  2. yang hangpam semua tak tahu ialah duit -duit itu ust taib bela anak-anak baling untuk hantar pergi belajar di luar negara.ibu -bapak dah tak payah tanggung anak.yb tolong tanggungkan perbelanjaan anak-anak muda baling.saya sendiri pernah melihat.takkan itu pun perlu diberitahu ust taib.dia ada harta betul tapi dia gunakan untuk perjuangan pas hingga dia jual sabun rempah perencah dan segalanya untuk di infakkan ke jalan Allah.kalau nak cerita kebaikan ust taib ni sampai esok pun tak habis.tak payah la nak aibkan ulama.cuba berdamping dengan ust taib tengok .suatu hari hangpa akan tau sendiri.

    ReplyDelete