Tuesday 4 September 2012

GEMPAR !!!! PARLIMEN BALING DISERANG DENGAN POSTER KOMUNIS


Tudia... Puak al Juburi memang kurang ajar.. Macam pemimpin dia jugak... Memang puak pakatan haram samseng taik kucing... Suka-suka berak jer.hakkk tuih...  

Kali tindakkan pencai-pencacai pakatan semakin berani. Mereka mengedarkan dan melekatkan poster-poster yang mengagungkan pengkhianat-pengkhianat negara (Komunis).

Berkaitan itu juga, 6 Laporan Polis telah dibuat di Balai Polis Baling. Oleh NGO dan Pertubahan Politik. Antaranya Belia 4B kawasan Baling, MAULANA Daerah Baling, 4 sayap UMNO Bhg. Baling.

En. Khairul Azhar, mewakil Pegerakan Pemuda UMNO Bhg. Baling, mendesak Kementerian Dalam Negeri (KDN) mengambil tindakan tegas terhadap peserta Himpunan Janji Bersih yang memijak gambar pemimpin negara dan menghina Jalur Gemilang pada sambutan ambang Merdeka di Dataran Merdeka, Khamis lepas. 

KDN harus mengambil tindakan terhadap mereka yang terlibat dalam kejadian tersebut supaya dapat menjadi pengajaran kepada orang ramai.


"Kenapa kita perlu takut bertindak dengan segelintir pihak tidak bertanggungjawab itu sedangkan kita menafikan suara majoriti penduduk yang cintakan keamanan," katanya. 

Mereka yang berani menghina Jalur Gemilang harus dihukum dan dikenakan tindakan. Pada Malam 31 Ogas 2012 pembangkang melalui sayapnya AMK telah membawa bendera baharu 'sang Saka Bangsa' dengan niat mahu Menukar jalur Gemilang. 

Ketua Pemuda UMNO

Mewakili Puteri UMNO Bhg. Baling.


Antara Laporan yang dibuat.

KK_ Amat mengahrapka pihak yang berkenaan mendengar rintihan dan desakan dari akar umbi. kADANG-KADANG SIKAP TERLALU BERLEMBUT DAN sambil Lewa ini akan merenta semangat mereka yang cintakan Tanah Air. 

No comments:

Post a Comment