Tuesday 18 September 2012

Video Panas !!! Kadir Shiekh Fadzir : Allah Bercakap dan Beri Arahan Pakatan Takluk Putrajaya



Lagi amalan sesat Pakatan Rakyat yang menggunakan agama untuk modol politik kotor. Menghampiri Musim Pilihanraya Pembangkang yang semakin " Ghairah" berkempen menggunakan agama sebagai modal politik.Sikap Pakatan Rakyat untuk memancing pengundi sehinggakan sanggup mepergunakan Nama Allah S.W.T dan Nabi Muhammad S.W.T. Mungkin inilah "Trend" kempen Pembangkang yang sudah kekeringan modal....

Di Bawah Rakaman audio Khutbah "sesat" di Masjid Jamek An-Najah, Padang Serai, Kulim pada 07 hb yang lalu. ( Khatib Mohd Haslizal Alias  )

Ternyata khutbah yang taja oleh Parti Politik amat mengelirukan apabila mengatakan Rasulullah S.A.W telah memberitahu Mursyidul Am Ikhwanul Muslimin dan Tok Guru - Tok Guru dari Ulama Ikhwanul Muslimin bahawa Anwar Ibrahim merupakan orang yang layak menjadi Perdana Menteri Malaysia walaupun ianya hanya didalam mimpi.

Yang cukup mengelirukan lagi, apabila khatib tersebut memberi tahu bahawa zaman kegemilangan Islam di Asean adalah di zaman Anwar Ibrahim jadi Perdana Menteri Malaysia. Apakah maksud semua itu?




UFB - Buktikan Rasulullah SAW Sokong Anwar Ibrahim


komen UFB. UFB minta buktikan dakwaan kesahihan mimpi Rasulullah SAW Sokong Anwar Ibrahim. Mohon disertakan bukti jika ada....

No comments:

Post a Comment