Wednesday 19 September 2012

Panas !!! Ostat Hairie Othman "belasah" zed zaidi @rozaidijamil

Gambar hiasan

Haaaa....sejak masuk Pas ostat fantasia a.k.a Hairie Othman MAKIN CELARU..kan kau dah akui di bayar untuk menyampaikan ceramah PAS. Tapi yang memusykilkan aku ler... apa isi yang kau kupas...
Masih ingat dengan kenyataan Zed Zaidi mengenai isu artis yang dibayar puluhan ribu ringgit untuk dipergunakan bagi kepentingan sesebuah parti politik di negara ini?
Hairie Othman yang popular dengan lakonannya dalam drama bersiri, Waris berkata, kenyataan yang dikeluarkan oleh Zed Zaidi umpama menepuk air di dulang, terpercik ke muka sendiri.
“Dia cakap macam itu sebab dia melihat diri dia sendiri agaknya dan dia fikir semua orang berfikiran sama macam dia. Kalau tidak, masakan dia mengakui, artis tidak akan membuat sesuatu dengan percuma.” – Hairie Othman dipetik dari Selangor2u.
Itulah pandangan yang diberikan oleh Hairie Othman. Pelakon ini sebelum ini pernah mengejutkan dunia hiburan apabila secara rasmi menyertai parti PAS pada Jun lalu dan kemudiannya disusuli pula oleh beberapa lagi selebriti lain seperti Abby Abadi.
Tapi takpeh zad zaidi kita kesian kan si artis suam-suam kuku... di mana lagi mereka nak cari duit... nak belakon drama @ filem peminat dah tak tengok... terpaksa terjun dalam lombong bersama puak-puak PAS selain boleh mengata dan mengumpat orang... duit pun masyuk.....

No comments:

Post a Comment