Tuesday 18 September 2012

Teropong : PANAS !! Bila Artis Kahwin Ahli sukan.



“Buat Apa Berjumpa, Sudah Terlambat” – Rita Rudaini Jawab Kenyataan Ayu Raudhah

Menerusi laporan Harian Metro semalam, pelakon cantik Rita Rudaini telah membalas semula kenyataan yang telah dikeluarkan oleh Ayu Raudhah minggu lalu, di mana Rita memaklumkan bahawa segala perbualannya di akauan Twitternye sebelum ini langsung tiada kaitan dengan Ayu Raudhah. Malah segala perbualan tersebut ditujukan kepada suaminya, Mohd Aidil Zafuan Abdul Radzak yang juga pemain skuad bola sepak kebangsaan.
Selain itu, Rita Rudaini turut melahirkan rasa hairan kenapa perlu Ayu Rudhah terasa dengan kenyataan yang dikeluarkan olehnya di Twitter sedangkan dia tidak berniat untuk tujukan kata-kata tersebut kepada Ayu.
“Kami berkomunikasi mengenai kenyataan Aidil dalam akhbar yang berasa simpati apabila emosi adik iparnya terganggu.
“Kemudian saya membalas dan berkata sekarang barulah dia (Aidil) sedar bagaimana perasaan saya ketika mengandung dulu macam mana. Allah Maha Adil. Itu saya tujukan kepada Aidil dan sekali lagi saya tegaskan kami hanya berbual soal Aidil.
“Tapi kenapa pula Ayu nak terasa? Patutlah Aidil hantar mesej maki hamun saya tiba-tiba? Dia kata saya hati busuk dan macam-macam.” Ujar Rita kepada Harian Metro.
Disamping itu, menerusi laporan lain di Kosmo Online, Rita Rudaini menyatakan yang dia tidak mahu brjumpa dengan Ayu Raudhah. Seperti mana kenyataan yang pernah Ayu Raudhah keluarkan sebelum ini yang dia sudi bertemu dengan Rita sekiranya perkara tersebut boleh menjernihkan kemelut yang melanda antara mereka.
“Buat apa berjumpa, sudah terlambat dan saya sudah tidak ada ayat untuk bercakap dengan mereka. Sekarang kami sudah tidak ada kaitan langsung. Saya harap selepas ini mereka jangan kacau hidup saya dan anak-anak!” Ujar Rita Rudaini dengan tegas.
Dalam masa yang sama, Rita turut memaklumkan bahawa selepas dia manghadapi masalah rumah tangga dengan Aidil, dia tidak pernah memfitnah dan mencari masalah dengan sesiapa. Ibu kepada dua orang anak ini turut memberitahu, dia lebih rela mendiamkan diri, ini kerana setiap kali mengeluarkan kenyataan pasti dia akan mendapat mesej berbaur ugutan.
Sebagai rujukan, kemelut rumah tangga antara Rita Rudaini dan Aidil Zafuan dijangka bertambah hangat apabila tuntutan hak penjagaan dua orang anak mereka Airit Rayyan Rizqin, tiga tahun dan Airit Rafqa Arjuna, 10 bulan bakal dibicarakn di Mahkamah Tinggi Shah Alam, Selangor pada 25 September ini.

No comments:

Post a Comment