Friday 7 September 2012

Sikap DAP Cepat Dan Tindas Yang PAS agungkan.


Tindakan pantas DAP menghantar peguam mereka untuk membela dan memberi khidmat undang-undang kepada amoi yang memijak gambar DS Najib Tun Razak dan isteri sewaktu Himpunan Demokrasi di Dataran Merdeka di Malam Kemerdekaan memberikan kita signal yang cukup jelas. Gadis tersebut hadir ke sebuah balai polis di Johor Bahru dengan juga ditemani pemimpin DAP, termasuk ahli Parlimen Bakri, Er Teck Hwa dan Timbalan Pengerusi DAP Negeri, Norman Fernandez. Gadis itu seterusnya ditahan dan digari oleh polis serta akan dibawa ke balai polis Dang Wangi di Kuala Lumpur yang menyiasat kes tersebut.

Himpunan Janji Demokrasi memperlihatkan kita kepada satu perkara penting mengenai segelintir rakyat Malaysia yang menyokong pembangkang. Lihatlah bagaimana kaum Cina DAP mengambil peluang mengekspresi kebencian dan penghinaan mereka terhadap Melayu. Ini dilakukan dengan memijak-mijak sambil menghina gambar pemimpin Melayu dengan riangnya. Walaupun mereka ini kebanyakannya menyokong DAP yang bekerjasama dengan parti-parti Melayu/Islam seperti PAS dan P"Gay"R tetapi itu kerana mereka cukup faham bahawa kerjasama tersebut hanyalah strategi jangka pendek sementara berjaya mendapat kuasa mutlak di kemudian hari.



DAP hanya sanggup bekerjasama dengan Melayu jika Melayu tersebut cukup bodoh dan boleh diper'anjing'kan untuk kepentingan mereka. Kerana itu, mereka memusuhi dan menghasut rakyat untuk membenci UMNO kerana mereka tahu bahawa Melayu di dalam UMNO cukup arif akan agenda jahat mereka. Walaupun DAP-PAS-P"Gay"R kini sekutu, namun, di belakang Melayu yang menjadi pemimpin dan penyokong PAS/PKR, kaum Cina DAP ini tetap menghina mereka sebagai bodoh, malas, tiada maruah, boleh dibeli dan dijual dengan wang mahupun perempuan pada bila-bila masa.

Lihat saja bagaimana anak-anak Melayu PR turut sama dengan nyonya, apek dan amoi Cina memijak-mijak ke atas gambar Perdana Menteri kita. Jika ini bukan contoh Melayu PKR/PAS yang tersangat bodoh dan langsung tiada maruah, maka apakah ia? Hakikatnya, kebencian DAP terhadap Melayu bukan ilusi atau paranoia tidak berasas.  Ia telah pun terbukti dalam sejarah bagaimana mereka ingin menghalau dan membunuh semua Melayu dari bumi Malaysia ini, atau sekurang-kurangnya dari Kuala Lumpur ketika tragedi 13 Mei. PAS/PKR hari ini sanggup  memijak-mijak gambar Melayu demi membantu DAP ke puncak kuasa. Langsung mereka tidak sedar, andainya, Pakatan Haram menang PRU13 nanti, DAP pasti akan memijak-mijak kepala Melayu termasuk Melayu PAS dan PKR yang telah sedia ditunggangi mereka.

Read more at Sumber

No comments:

Post a Comment