Monday 8 July 2013

Blogger 'kantoi' cuba perkosa #KUIN #HanyaDiKedah



Fitnah yang dibuat dalam blog kedahlanie adalah kerana sudah tak dak isu nak jatuhkan KUIN terpaksa berbohong.

Hari ini dalam blog Kedahlanie satu artikel telah dikeluarkan mengatakan bahwa pihak KUIN telah mengeluarkan program Nursing, Multimedia, Engeenering, Medic dan Hospitality dan memaparkan print screen pictures untuk membuktikannya


petikan gambar yang dipaparkan di atas adalah dari blog kedahlanie

Admin menjawab :

Rasulullah saw berkata :
Jika datang berita dari orang fasik maka hendaklah jangan terima (berjaga-jaga)"

Demi memarkan membongkarkan pembongan dan FITNAH JAHAT blog tersebut, B E R I T A K U I N . B L O G S P O T . C O M paparkan gambar di bawah yang diambil dari laman web KUIN dan anda boleh layari pautan ini 


Semua kulliyyah yang pernah dijalankan dahulu tiada langsung terjejas. Cuma ada orang fasiq yang mereka-reka cipta fitnah untuk tujuan jahat.

semoga Allah memberi hidayah kepada admin blog agar menapis cerita betul dan benar supaya nampak lebih berwibawa artikel blog.

GAJI KAKITANGAN KUIN

Fitnak kakitangan KUIN tak dapat gaji adalah peluru sesat ala syiah yang ditembak oleh blog. Sehingga kini semua staf KUIN yang bekerja dengan KUIN dan staf KUIN yang dipinjamkan ke Insaniah Holdings langsung tak ada masalah gaji macam zaman dulu..

Kalau ada sungguh yang tak masuk gaji saya cadangkan saman saja apa tunggu lagi . Kalauu tak tahu macamana nak buat mari  jumpa skuad BERSIH kitanak tolong.

Yang tak bayar tu Insanaih Holdings Sdn Bhd. Blogger-blogger kena buat study dulu beza antara Kolej Universiti Insaniah dan Insaniah Holdings Sdn Bhd barulah nampak cerdik cikit bila berhujjah.

Jika Insaniah Holdings Sdn Bhd yang tak bayar gaji carilah CEO dia, PSM Insaniah Holdings Sdn Bhd atau Shkri pegawai kewangan Insaniah Holdings Sdn Bhd, bukan KUIN.

KK : Kebenaran pasti akan muncul, walau apapun serta sebanyak manapun fitnah direka dan cipta oleh mereka yang munafik.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

  1. Kalau tak fitnah, maki hamun, bohong, menipu, hasut dan penjilat kapir harbi bukan pencacai PAS namanya. Hidup dengan duit haram DAP dan Yahudi, maka kerja-kerja pun mestilah merosakkan ummah. Harap kepiah dan serban jer bertenggek atas kepala siang malam, tapi hati busuk. Patutlah Allah jatuhkan mereka di bumi Kedah.

    ReplyDelete