Tuesday 9 July 2013

[ VIDEO ] @UstazDonDaniyel Tampil Menafikan Fitnah Beliau Ke Atas @tv3malaysia @inspirasiislami #1MalaysiaTolakFitnah



Posting laman sosial Facebook di atas menjadi bualan hangat apabila ramai yang mempertikaikan Ustaz Don Daniyal, seorang penceramah bebas terkenal yang dikatakan memfitnah TV3 kerana mengelarkan Dr Morsy sebagai diktator. Sedangkan tidak ada satupun rancangan di TV3 yang mengelarkan Dr Morsy sedemikian. Ini hanyalah fitnah yang dilakukan oleh cybertroopers pembangkang untuk memburukkan nama TV3.



Ustaz Don Daniyal hari ini tampil di dalam laman sosial rasmi sebenar beliau menafikan beliau membuat kenyataan sedemikian. Kenyataan beliau berbunyi seperti di bawah:


Orang ramai berhati-hati ketika membaca status pemimpin-pemimpin serta pendakwah bebas di laman sosial dan pastikan akaun tersebut adalah sahih dan rasmi. Bagi mengelakkan kekeliruan yang berpanjangan, disertakan "print shot" laman sosial yang tidak bertanggungjawab menggunakan nama Ustaz Don Daniyal seperti di bawah. Akaun Facebook ini mempunyai pengikut lebih daripada 55 ribu orang yang menggunakan akaun Facebook "Ustaz Don Daniyal (Original)".



Sumber CTS


No comments:

Post a Comment