Jumaat, 5 Julai 2013

ISU #KUIN : USTAZ 'PAS' serbu tak pakai 'helmet'. #HanyaDiKedah


Aku pun hairan dengan dua tiga ekoq 'pencacai PAS', kalau nak diikutkan dengan taraf pendidikan depa pehhh... bukan main hebat.. Sehebat FITNAH yang di dilemparkan. KK bukan apa kalau nak di tengokkan jawatan sebagai Guru Agama tapi kalau bab fitnah memang no 1 kat Baling... Cukup-cukuplah kalau nak FITNAH tu...

Meh baca kat sini pasal KUIN (kedahkekl.blogspot.com ) Mungkin Ustaz 'terluka' dengan kekalahan PAS di Kedah. Lagi pun ramai ahli PAS di Baling menyalahkan Pemuda PAS Baling diatas kegagalan mengekakalkan kemengan PAS di Baling dan Kupang.

Pasal fitnah KUIN, semalam Haramkah kata Staff KUIN tak dapat gaji 2 bulan, betul ka?

Ohh.. itu bukan staff KUIN, tapi staff Insaniah Holding, Insaniah Holding adalah anak syarikat bawah KUIN yang sepatutnya menjana kewangan KUIN. Tapi selama dibuka Insaniah Holding ni, haram tak pernah bawa masuk duit langsung, semuanya harapkan duit KUIN sahaja.

Malah Insaniah Holding dibuka pada zaman Pas dan dipenuhi dengan parasit dan kroni Jamil bekas Rektor KUIN yang sudah melarikan diri.

Gaji staff Insaniah Holding, adalah 3 kali ganda lebih tinggi dari staff KUIN sendiri. Kenapa tinggi? Itu kena tanya Jamil sebab dia yang uruskan, mungkin sebab staff Insaniah Holding terdiri dari kaum keluarganya, sebab tu kena bagi tinggi.

Logik ka sebuah syarikat yang gagal menjana pendapatan, dan mengharap duit dari kerajaan negeri, mempunyai pengurus bergaji rm30k sebulan? dan staff baru yang mempunyai gaji tinggi dari staff asal KUIN. Logik ka?

Sebab tu Kerajaan Kedah menangguhkan pembayaran gaji, sebab Insaniah Holding gagal untuk melaksanakan apa yang telah dijanjikan dalam kontrak.

Dah lama kot makan gaji buta, cukup-cukuplah tu.. pi la cari duit dan buat kerja pula.

KK : tu pun.... Ada hanjing PAS dok menyalak burukan Kerajaan baharu Kedah.. Di atas kesalahan PAS, BN yang perlu cuci tahi depa....

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jihad Ekonomi

Jihad Ekonomi
Klik ke FB Jihad Ekonomi

www.Facebook.com/bnselamatkankedah

www.Facebook.com/bnselamatkankedah
SELAMATKAN NEGERI KEDAH [klik Gambar di atas]

http://www.darulamanfm.com/

Berita Pilihan Orang Kedah