Thursday 28 February 2013

Aku terpaksa bersuara biarpun aku tau siapa aku @LemanRLAWAK. @nabilrajalawak




Petikan dari harakah daily

Leman Raja Lawak Original 


Saya minta sahabat sy saudara nabil raja lawak dan otai lawak negara saudara saleh yaakob,meneliti dan membaca dahulu isi buku jingga dan fakta jelas dlm pentadbiran negara sblum membuat satu lawak politik,kerana jika tiada isi dan fakta ,lawak yg anda lakukan itu hanyalah ibarat diperbodohkan oleh UMNO..

Saya tidak kisah anda ingin menyokong mana2 parti tp biar berfakta kerana anda berdua pelawak yg hebat dimalaysia.kita boleh merapu tapi jangan sampai merapu2 hingga menjadi najis dimasa akan datang.. Gunakanlah lawak anda untuk membina rakyat dlm negara..baca dulu fakta sblum membuat lawak untk rakyat malaysia.

Belia anak muda boleh menilai ..salam sahabat.

Yang benar
Sulaiman ibrahim (leman raja lawak)
Presiden PANGLIMA
Pertubuhan Angkatan Belia Bersama Ulama
IKON ANAK MUDA PAS

Tahniah kepada pembikin Video yang terpaksa membuatkan macai Pakatan Haram Meroyon tahap "gila Khizir"......



Rakyat Malaysia kini perlu membuka mata apabila Pakatan Rakyat sudah mula menunjukkan belang dan sifat mereka yang sebenar. Dahulu sebelum Mac 2008 mereka menjanjikan rakyat dengan pelbagai janji – janji manis demi mendapat sokongan dan undi pengundi . Selepas Mac 2008 apabila mereka gagal untuk melaksanakan sebahagian besar janji mereka maka pada mulannya mereka akan menyalahkan pihak Barisan Nasional ke atas segala kegagalan mereka untuk menepati janji mereka. Kini ketika diasak sekali lagi oleh komponen parti Barisan Nasional yang bertindak sebagai pejuang kebajikan masyarakat dan penduduk di Selangor maka wujudnya konsep MANIFESTO PAKATAN RAKYAT BUKANLAH SATU PERJANJIAN.

Sebagai contoh Menteri Besar Khalid Ibrahim perlu mengetahui hakikat bahawa pandangan beliau tidak boleh sesekali dianggap sebagai pandangan peribadi kerana beliau merupakan salah seorang pemimpin tertinggi dalam Pakatan Rakyat dan merupakan Ketua Pakatan Rakyat di seluruh Selangor. Sekirannya kenyataan Khalid Ibrahim yang mengatakan Manifesto bukanlah SATU PERJANJIAN ! maka rakyat sepatutnya sudah boleh membuat kesimpulan awal bahawa segala janji , polisi , manifesto dan termasuk segala yang terdapat dalam JINGGA bukan merupakan satu perjanjian politik yang mesti ditunaikan.

P/s: Leman binti Minah wujud lagi..... pi mana lama menyepi ?

No comments:

Post a Comment