Friday 22 February 2013

Gempar !! Media Berhimpun di Pejabat @NajibRazak untuk dengar pengumuman pembubaran Parlimen. @BeritaHarian


Gembar-gembur tentang pembubaran Parlimen pada 22 Februari (Jumaat)  tersebar dan ramai yang berkayakinan dengan tarikh tersebut.

TIDA PEMBUBARAN PALIMEN HARI INI.

KUALA LUMPUR – Penantian hampir ke semua media utama negara yang berhimpun di perkarangan Pejabat Perdana Menteri untuk menanti pengumuman pembubaran Parlimen hampa apabila tidak ada pengumuman seperti mana yang heboh diperkatakan sejak seminggu lalu.
 
Gembar-gembur tentang pembubaran Parlimen pada 22 Februari (Jumaat)  tersebar dan ramai yang berkayakinan dengan tarikh tersebut malah Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim turut  percaya bahawa Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak akan membubarkan Parlimen hari ini sehinggakan ramai yang terperdaya.
 
Tarikh pembubaran menjadi isu hangat dan banyak pihak membuat spekulasi sendiri malah tanda-tanda pengumuman pembubaran Parlimen belum kelihatan memandangkan perdana menteri masih meneruskan jadual padat beliau melakukan lawatan di beberapa negeri.
 
Ketika ini Najib berada di Sarawak dan ada lah tidak lojik bagi beliau untuk membuat pengumuman pembubaran Parlimen di luar Putrajaya sedangkan untuk tujuan itu memerlukan beliau untuk mengadap Yang Dipertuan Agong untuk mendapatkan perkenan baginda.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment