Monday 18 February 2013

Gempar !!! ADUN PAS Kupang Yb Johari Abdullah di Gugurkan dari senarai Calon PRU13. #PAS @nikabdul aziz


Betul cerita yang KK dapat ini... maklumat ini KK terima dari orang kuat ADUN tersebut yang berpengkalan di Kem MP Baling Ustaz Taib. 'Pelikan' bunyinya, itu lah yang dimaklum oleh pemberi maklumat. 

Apa kes sebenarnya yang berlaku ni... Nama YB Johari tidak tersenarai sebagai antara calon yang akan bertading diatas tiket PAS. Malah YB Johari juga tidak berkemampuan untuk mempertahan kerusi yang dimenangi beliau pada PRU12 DUN Kupang.

Apa sebenarnya yang berlaku ? 

Menurut rakan tersebut.... tempat YB Jo akan di gantikan oleh salah seorang tenaga pemuda PAS. Beliau juga seorang tenaga pengajar serta mempunyai jawatan besar dalam DPP PAS kawasan/Negeri.

Punca yang menyebabkan kemungkinan YB Johari di gugurkan di sebabkan ketidakupayaan YB joe dalam menepis beberapa isu besar yang berlaku dalam PAS di kawasan Baling ini. Untuk makluman YB Joe merupakan pemimpin utama PAS kawasan Baling selepas mengalahkan Ahli Parlimen Baling (PAS), Ustaz Taib Azamuddin.

nantikan sambungan dan kupasan lebih lanjut.............. Jom layan video kat bawah. Jangan cuak jika melihat "objek" pelik pada pertengahan klip video ini. 

No comments:

Post a Comment