Wednesday 6 February 2013

Gempar !!!!! Perbadanan Meteri Besar Kedah "Jawab" Isu Balak di Gunung Inas, Baling. #TukarKedah @McTheoryCroniez #BubarDunKedah #PAS #PRU13.


KK bersama TMK kerap mendedahkan kemungkaran dan kedajalan "tangan-tangan ghaib" yang merosakan khazanah alam. Pada bulan lepas TMK menbongkarkan Skandal di mana sebuah Pejabat ADUN PAS menggantikan (Pejabat Tanah) mengutip wang dari pemohon Tanah Usaha. klik sini dengan kerjasama dari mangsa-mangsa penipuan tanah Gunung Inas satu sesi dialog telah anjurkan bersama Peguam.



Akibat dari pembongkaran tersebut, Kerjaan Regim PAS melalui Perbadanan Menteri Besar Kedah melantik Wiranda (M) Sdn. Bhd. sebagai perunding, bagi menjawab Isu Pembalakan dan Pejabat ADUN PAS  Kupang mengambil wang dari Pengusaha Tanah gunung Inas. 



Isu Gunung Inas menjad igauan buruk kepada Kerajaan PAS Kedah, Apabila sikap regim PAS yang di ketuai oleh ditaktor Azizan Razak sebagai menteri besar Kedah . Apa tidaknya kerajaan PAS melalui syarikat Balak yang dilantik oeh MB dengan rakus menggondolkan hutan simpan kekal gunung Inas walaupun tidak mendapat Kelulusan Jabatan Alam Sekitar. klik disini

Untuk ulasan berhubung majlis majlis tersebut nanti KK akan update.........


No comments:

Post a Comment