Sunday 7 October 2012

MB Kedah, Azizan Razak "TAK RELA" serah Kedah kepada MAT SABU.






Artikel ini KK ambil dari Blog MEDAN TEMPUR KEDAH Sebelum jom KK bawa anda ke nal siapa MAT SABU atau lebih di kenali dengan panggilan manja "Bang MaT" nak tau sape yang mula menggelarkan tu.... Ermmmm sapa lagi kalau bukan kekasih gelap dia semasa sedang "bermadu kasih" ala akak Normah tu.....

mat sabu pernah ditangkap khalwat di bilik 121 hotel perdana dengan seorang isteri orang pada tahun 1995.kisah cinta rahsia antara mat sabu dengan isteri orang bernama normah halim telah berlangsung sekian lama sebelum insiden khalwat itu berlaku. normah sekarang sudahpun bercerai dengan suaminya dan menjadi isteri mat sabu yang sah...

Terus terang MTK cakap, kedatangan Mat Sabu untuk bertanding pada PRU akan datang di Kedah ini telah ditentang hebat oleh ahli ahli  Pas..Hal ini diakui sendiri oleh seorang sahabat didalam Pas yang paling lantang menolak pemimpin Pas memperjuangkan syiah..



Mereka bertanggapan kehadiran Mat Sabu adalah untuk mengembangkan lagi penganut ajaran syiah di Kedah.. Peperangan puak Syiah didalam Pas dan penyokong Pas hampir sampai kemuncaknya..Kehadiran Mat Sabu di Pendang beberapa bulan yang lalu hampir mencetuskan perpecahan dalaman parti Pas.. 



Memetik dari laporan Malaysiakini,Mesyuarat Jawatankuasa PAS Kawasan Pendang telah memutuskan dan menawarkan Kerusi Parlimen Pendang kepada Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu untuk ditandingi sebagai calon.




Baca selanjutnya klik link dibawah



1 comment:

  1. Wahai rakyat Kedah sedarlah siapa sebenarnya Mat Sabu. Fikir fikirkan

    ReplyDelete