Wednesday 17 October 2012

Masanya dah Tiba Tabung ke "SYURGA PAS" di Lancar #tukarkedah


Pendedah dari Blogger TMK iaitu MTK berkenaan sarana Mahfuz Omar  Dalam siri ceramah pas yang diadakan pada minggu lalu di markas pas pokok sena, mahfuz berkata jika penyokong pas yang tak mahu wang bantuan rakyat 1 Malaysia (BR1M) boleh sumbangkan ke pej MTD atau markas Pas bagi memenuhkan tabung simpanan Pru untuk melawan UMNO..MTK sempat mengikuti ucapan ucapan Mahfuz diruangan FB beliau yang ditulis oleh salah seorang staf di pejabat MB..



Di bawah merupaka salah seorang penyokong tegar PAS, beliau mempunyai jawatan yang besar dalam PAS di Kawasan Baling, tetapi tak lah sebut.....gambar di rakam KK semasa pemberiam BR1M di DUN kupang yang bertempat kat Kom, Rakan Muda Baling.


KK sahaja mengudang seorang sahabat untuk berbual dengan ahli PAS ini.... Apa yang BAGUS nya Orang UMNO ni... Ustaz ni di layan macam VIP tanpa beratur UNTUK MENGABIL duit BR1M. 

HARAM ke tak entah duit peberiam BR1M ini.... bila mana ustaz ni terima..... duit macam boleh.. jadi kan....... duit Boleh buat manusia gelap mata !!!! Kalau di amati oleh ulama-ulama pas HARAM.... Ustaz apa cer plak.



KK_ bila BR1M kali kedua...kita tengok penyokong PAS pukul berpa plak depa nak p tunggu.......







No comments:

Post a Comment