Thursday 25 October 2012

[Gambar] : wow !!! Bakal Isteri Khairul Fahmi (Apex), Leuniey Natasha wat ape tu !!!!



Apa yang mahu dikata lagi? Sememangnya bakal isteri Khairul Fahmi, 23, adalah seorang gadis yang cantik dan OHBULAN! sendiri suka melihat raut wajah gadis kelahiran Kelantan ini.
Nampaknya khabar gembira sudah semakin hampir. Teka-teki mengatakan pasangan ini akan berkahwin pada hujung tahun ini semakin terjawab. Melalui laporan Kosmo! hari ini, Khairul Fahmi & Leuniey, 21, bakal bernikah diantara 28 Disember sehingga awal Januari 2013. Berita gembira ini dikongsi oleh bapa Apek, Che Mat Hussain yang turut menjelaskan bahawa tarikh sebenar akan diputuskan oleh Khairul Fahmi sendiri.
“Tarikh sebenar akan diputuskan oleh anak saya selepas beliau pulang daripada latihan dengan skuad kebangsaan. Harapan kami perkahwinan ini akan menutup semua kontroversi yang melibatkan anak saya,” jelasnya.
Berbalik pada Leuniey, gadis cantik berusia 21 tahun ini haruslah dicontohi oleh ramai orang muda. Disebalik segala kontroversi yang berlaku, Leuniey atau nama sebenarnya Nur Eilunie Natasha Nazri merupakan seorang pemilik butik pengantin dan tidak hairanlah jika kita lihat Leuniey rapat dengan Ezuwan Ismail, seorang pereka fesyen yang hebat.
Apa pun, mari lihat foto-foto Leuniey selepas ini yang diambil dari laman Instagram-nya.
Tunang Khairul Fahmi?

9bc4b1aa0fd711e29c1122000a1de9ee_7
fe62acda094d11e2a8d122000a1c0290_7
A6BYrbGCYAAqdmu

Leuniey
sumber

No comments:

Post a Comment