Tuesday 16 October 2012

(Gambar) Pelajar Malaysia abadikan perlakuan x senonoh dengan kekasih melalui laman blog



Gila, pelajar Malaysia ini dah mula ciptakan skandal seks mereka sendiri. Dua orang pelajar ini yang dikenali sebagai Vivan dan Alvin telah merakamkan aktiviti seks mereka sambil berkongsinya di laman blog tumblr.

Apa yang mengejutkan adalah mereka menggunakan nama mereka sebenar dan juga memautkan pautan akaun Facebook mereka yang asli!

Pada mulanya kami sangkakan foto-foto mereka ini adalah foto-foto yang menjadi mangsa khianat orang tertentu yang dengki kepada pasangan ini. Namun, setelah diteliti satu persatu posting mereka diblog tersebut, mereka kelihatan gembira kongsikan kehidupan seks mereka tanpa segan sili.

Kami juga menyangka Alvin (teman lelaki) telah menyebarkan perlakuan seksnya dengan teman wanitanya itu tanpa kebenaran, mungkin kerena kecewa, namun, sangkaan kami sekali meleset seratus peratus.

Kedua-dua pelajar ini bertelanjang bulat malah tidak ada gambar dan video yang menunjukkan mereka cuba menyembunyikan muka dari kamera.

Jadi, kesimpulan yang kami buat, blog mereka ini adalah blog yang benar-benar asli mendokumentasikan setiap perlakuan seks yang mereka lakukan.







Kami mendapat perkhabaran, pasangan kekasih ini mungkin akan berhadapan dengan masalah dengan pengurusan universiti..entahlah, mujurlah bukan budak Melayu!

No comments:

Post a Comment