Saturday 20 October 2012

Keistimewaan Leman yang belum di ketahui umum.



Selain dari Pandai berlawak serta berceramahong, Leman juga mempunyai satu keistimewaan YANG PATUT ada pada pemimpin PAS yang lain. iaitu mempnyai kemahiran mengurut serta mengurat...dengan keistimewaan ini menyebabkan beberapa MUSLIMAT PAS berjaya di pikatnya.....terutamanya china doll. PATUT ler leman mampu bertahan lama....

Cerita hangat dari Padang Terap... WOW rupanya si leman punyai satu keistimewaan yang hebat serba serbi dia terer menurut blog MEDAN TEMPUR KEDAH Ramai kawan kawan  beliau di Padang Terap telah memberitahu yang mak si leman tukang urut batang pensil lelaki bukan muhrim..Leman sebelum ni dikatakan pernah mewarisi legasi bisnes keluarganya selepas keluaq dari raja lawak..




Disebabkan bisnesnya yang memang tak boleh nak maju, lalu diceburkan dirinya dalam Pas kerana keserasian antara ubat kuat warisan keluarganya dengan Pas hampir sama ibarat isi dan kuku..

Kalau hangpa tak percaya boleh tengok gambaq kat bawah ni, agak agak leman ka orang lain ? 


Menurut penghantar AUPN, kesemua pesakit pesakit yang mengunakan khidmat tukang urut kat Kg Bukit Nyamuk boleh test drive..Apa makna test drive tu AUPN.. Aku kurang fahamlah..Kalau hangpa semua nak tau apa itu maksud Test Drive dalam bahasa sanskrit tukang urut boleh baca kat SINI.

No comments:

Post a Comment