Jihad Ekonomi

Jihad Ekonomi
Klik ke FB Jihad Ekonomi

Isnin, 29 Oktober 2012

Pehh: [Video] isteri terkejut lihat pelakon seks adalah suaminya.




aku pun tak tau cerita ni aku aku ambil kat blog sapa. Aku sekadar nak kongsi untuk tauladan @ teladan buat semua. kita semua adalah bakal pemimpin, tak kiralah...untuk masyarakat mahupun sebuah institusi keluarga. So' pandai-pandailah korang mejaga peribadi diri agar kita tidak terjebak macam pemimpin ini..

Jom layan....zazzzzzzzzzzzzzzzssssssssssss.... SEKADAR PANAS SUASA MALAM,
anuwar kau memang hebat......



p/s : KK bukan apa..saje nak memperingati semasa kita rakyat Malaysia. Jangan Muda lupa dan terpedaya dengan pelakon Video tersebut...

17 ulasan:

  1. Hang jde dok buat fitnah la...semua ore tahu itu bukannya anwar ibrahim.Bodo....

    BalasPadam
  2. hahah................... bukan anuwar heeee hehhehehehe.......

    BalasPadam
  3. ingatlah azab allah, neraka allah menanti penghuninya,na'uzubillah.

    BalasPadam
  4. ITU ANUWAR IBRAHIM LA BODO. HANYA PUAK OTAK LEMBU SAJA KATA ITU BUKAN ANUWAR IBRAHIM.

    BalasPadam
    Balasan
    1. habis klau itu btul nuar berahim hang dapat apa? dapat projek ngan kerajaan bn jutaan ringgit ker?

      Padam
    2. bodo punya orang..

      Padam
  5. tu bukan anuar lah, cuma tu Haji nuar je, ha ha ha, 99.99% bukan anuar tapi haji nuar, ha ha ha, bila dia pergi mekah, ada lah dalam mimpi dia je, ha ha ha

    BalasPadam
  6. Polis dah siasat tapi...........( senyap ) apa macam bro! kita buat pasukan polis sendiri boleh tak? Kompom Mesti anwar salah. ........

    BalasPadam
  7. Anon 8:27. Polis senyap? Utk Anwar takde kes jenayah la dol. Sbb tu yg kena dakwa Trio 3T. Utk Anwar, ni kes melanggar etika/hukum Islam la. Mahkamah syariah blh buka fail (kalau depa nak). Bukan salah polis. Tp pd rakyat, Anwar ttp penzina dan peliwat

    BalasPadam
  8. Dahsyat. Allahuakbar

    BalasPadam
  9. em ada gak lembu2 liaq Fuckatan dok melilau dlm blog pro bn ek..bila di pk kan blk nmpak mcm anak2 yatim kematu lak diaorg nih... yala itu bkn anwar tp plakon drama org susah dlm video tuh yg btulnya adalah Brader ANUwar B. Ibraheeeeeeemmm

    BalasPadam
  10. masa di jam cctv tak logik. Laju gila buat projek. tilam dengan cadar tak terusik pun masa beromen. penipu....

    BalasPadam
  11. bodo pnya blogger...maka tait laa lu

    BalasPadam
  12. apa hang dpat dok sebar cerita tah betul atau tidaknya ni..

    BalasPadam
  13. hanya org yg rabun saja kata tu bukan anuwar ibrahim...sendiri ingat sendiri fikir...

    BalasPadam
  14. masa dalam bilik pakai seluar slack tapi keluar lif pakai jeans pulak.. nk buat drama tu biarlah logik bro...
    fitnah tu lebih dasyat dari membunuh....

    BalasPadam
  15. lain kali coba baca semua media....fikir sendiri.....jg jadi kata bawah tempurung......ada akal fikir yg mana baik dan x baik....jgn jadi jahil.....org klu buat xkan nak mengaku.....org tanya soalan senang pon x jawap....yes or no...... jawap je la

    BalasPadam

www.Facebook.com/bnselamatkankedah

www.Facebook.com/bnselamatkankedah
SELAMATKAN NEGERI KEDAH [klik Gambar di atas]

http://www.darulamanfm.com/

Berita Pilihan Orang Kedah