Tuesday 19 February 2013

Aku pasrah dengan @abby_abadi112. @rozaidijamil #MeleTOP



Andai itu takdir-Nya sebelum menggapai bahagia aku redha. Namun sampai waktu apabila aku tidak mampu bertahan lagi, hatiku lebih keras dari kerikil."


Aku mengharapkan agar abby tidak tergelincir dari landasan islam dan  lupa pada kedudukan yang dia telah miliki sekarang ini .Tidakkahdia sedar kesannya perbuatanya pada akidah dan pada umat islam..  moga ALLAH membalas segala apa yang berlaku dengan seadil2nya.

Sampai upacara sembahyang untuk memperingati Altantuya di tweet menjadi pengikut fahaman pluralisme dan liberalisme agama  hinggakan boleh dibuat upacara sembahyang  untuk orang kafir yang bertentangan  dalam Islam ?

Firman Allah Jalla wa ‘Ala (Surah Al-Taubah; ayat 84) yang bermaksud, “Dan janganlah kamu sekali-kali menunaikan solat (jenazah) ke atas seorang yang mati di kalangan mereka dan janganlah kamu berdiri (mendoakan) di kuburnya. Sesungguhnya mereka telah kafir kepada Allah dan Rasul-Nya, dan mereka mati dalam keadaan fasiq”

( ولا تصل على أحد منهم مات أبدا ولا تقم على قبره ) التوبة 84
“Dan janganlah kamu menyembahyangkan mana-mana orang munafik yang telah mati, dan janganlah kamu berdiri pada kuburnya.”


2 comments:

  1. Dia ikut Nizar lilin.. PokNikAjih kata buleh.. sian dia.. teringin sgt syurga PokNik..

    ReplyDelete
  2. LAGI BODO DARI LEMBOOO...

    ReplyDelete