Friday 15 February 2013

#PR kian Runtuh apabila Dato' Harun Din akan meninggalkan PAS. @datonikabdulziz


Apakah kesahihan berita yang sedang hangat dimainkan di laman-laman blog, berhubung dengan Kesahihan Dato' Harun Din akan meninggalkan perjuanganya dalam PAS.

Sumber memberitahu, bahawa beliau tidak berpuas hati dengan usaha yang sedang dilakukan oleh geng anwarinas dalam PAS serta PKR yang menyokong DAP menggunakan Kalimah Allah. Majlis Syura juga tetap bertegas dengan kenyataan yang di keluarkan melalui pengerusinya untuk membenarkan bukan muslim mengunakan kalimah Allah.

Di khabarkan juga, Dato' Haron Din pernah mengadakan pertemuan dengan Anwar pada suatu tarikh yang di rahsiakan, pertemuan itu dikatakan untuk membincangkan isu kalimah Allah. seperti yang dilaporkan oleh di blog pembangkang.

Namun keputusan kepada pertemuan itu mennemui jalan buntu, Apabila Anwar gagal memenuhi hasrat Dato' Harun Din untuk mengagalkan usaha DAP menggunakan kalimah Allah, pada ucapannya di sebuah Majlis Sambutan Tahun Baru Cina di Sabah, Anwar dengan lantang mewar-warkan dihadapan masyarakat Kristian bahawa Pakatan akan terus membenarkan kalimah Allah digunakan oleh kafir.

1 comment:

  1. dulu nabi di tawar macam macam oleh pihak quraish supaya meninggal kan Islam tetapi tetap dengan Islamnya, sekarang haron din menghadapi perkara yang sama, alhamdulillah haron din tetap dengan mempertahanan kalimah allah, bersama kita pertahankan kalimah allah,..

    ReplyDelete