Sunday 15 December 2013

Sedih !! MB @MukhrizMahathir kena tipu Hidup-Hidup, #BNMenangKedahSenang


Festival 'Langkawi Naturally Magikal. Kedah' yang  dilancar pada 19 Dis LALU menyasarkan untuk menarik 500,000 pelawat sepanjang festival berlangsung.

Menteri Besar Kedah Datuk Mukhriz Tun Dr Mahathir berkata sepanjang 18 hari festival itu pelbagai acara menarik diatur di Langkawi seperti pertunjukan bunga api dan konsert.

Festival ini hasil maklum balas pelawat mengenai kekurangan aktiviti yang boleh mereka lakukan ketika melawat pulau peranginan tersebut selama ini, katanya kepada pemberita selepas prapelancaran festival itu, di sini hari ini.

Festival itu merupakan kerjasama strategik antara Kementerian Pelancongan dan Kebudayaan, kerajaan negeri Kedah, Lembaga Pembangunan Langkawi dan pihak swasta Naturally Magical Sdn Bhd.




Nota :

Garis biru :People Talking About This
Garis Kelabu : New Like Per Week


Consultant yang dilantik oleh kerajaan negeri untuk mempromosi event tu menipu dalam membuat kerja promosi. Bermakna, mereka tidak melakukan dengan jujur dalam membuat promosi event terbabit. Baca disini : ADA UNSUR PENIPUAN DALAM PROMOSI

Aznee Mansor adik kepada pelayar negara Azhar Mansor. Cuma yang heran mengapa Aznee tidak menggunakan tenaga kerja tempatan dari Langkawi. 

Rupanya hebat consultant media sosial yang diupah untuk menyebarkan program MEGA Langkawi Naturally Magikal ni kan !! ya hebat menipu dengan membeli like untuk ditunjukkan kepada kerajaan Kedah kejayaan menipu mereka dalam dunia maya !!!!
Dan BANYAK lagi PENIPUAN yang didedahkan bebepa Blog kat sini ..#HanyaDiKedah -



                              




No comments:

Post a Comment