Wednesday 25 December 2013

Video SULIT !! "Aku Bukan #Syiah" @PDRMsia @Zahid_Hamidi @myberita #HanyaDiKedah


'Sorry beb..' tidak ada orang berfahaman Syiah yang mengaku dirinya berfahaman syiah.. menipu dan berkata dusta adalah halal bagi meraka.. Video pendedahan oleh Ustaz Ashiq Elahi Md Desa merupakan pengasas Pondok Kobah Pendang dan merupakan Timbalan Pengerusi Gabungan Institusi Pondok, Maahad Tahfiz dan Ilmuan Sunni (GIPTIS).


Pernah menjawat beberapa jawatan dalam PAS sebelum ini dan termasuklah pernah menjadi jawatankuasa Majlis Syura Ulama PAS Kedah. 

BUKTI KATA-KATA MAT SABU SENDIRI YANG MENYANJUNG KHOMEINI LAKNATULLAH, 

1. Pegangan saya selaras dengan pegangan Khomeini LaknatuLLAH, 

2. Saya mengajak kita meneladani Khomeini LaknatuLLAH dan meletakkan namanya sebelah nama Nabi Yusuf as, 

3. Saya mengajak kita semua mencontohi Khomeini LaknatuLLAH, 

4. Saya kagum dengan Khomeini LaknatuLLAH, 
 
5. Saya meneruskan pencarian pemikiran politik saya dengan membaca hasil-hasil tulisan Khomeini laknatuLLAH, 

6. Saya memuji Khomeini LaknatuLLAH yang memberi orang Kristian di Iran hadiah pada hari Krismas sehingga mereka terharu, 

KATA DUA 

Siapa yang banyak memuji-muji orang yang jelas dilaknat Allah swt dan RasulNya saw, dia juga akan menjadi sebahagian daripada mereka... Nabi saw bersabda, 

“Barang siapa menyerupai suatu kaum, maka dia adalah bagian dari mereka.” (HR. Bukhari dan Muslim) 

Kita layan Video siri pertama ini dulu... dari apa yang di didedahkan oleh Ustaz, marilah kita sama bermuhasabah diri PERLUKAH KITA MEMPUNYAI SEORANG PEMIMPIN yang berfahaman Syiah.

KK: nantikan siri 2 beb....

No comments:

Post a Comment