Sunday 8 December 2013

Ngeri !! Jelmaan "SETAN" MUNCUL DALAM TRAGEDI BANJIR DIPANTAI TIMUR. @shaberyc @TengkuZaihan


Gempar !! Kisah ini amat mengerunkan kita.... Bagai kemunculan "entiti" yang sangat kita ketahui pembohongan dan penipuan mahafiraun nya....



Allah S.W.T telah memberikan pertolongan melaluinya untuk di sampaikan kepada rakyat. Kita bersyukur kerana kita mendapat pemimpin yang begitu prihatin kepada rakyat, Smoga Allah S.W.T  .. SEDANGKAN PUAK-PUAK yang macam "gambar diatas" suka sangat memfitnah....



Ada segolongan PAS yang layak di laknatullah telah spin untuk menghuru harakan keadaan. Pegawai gerakan banjir macam nak mati menolong mangsa banjir tanpa mengira siapa termasuk laknatullah PAS ni. Rupanya dibalas dengan politik yang jelik dari mereka.

Sebenarnya semua adalah pembohongan. Malah nama sekolah yang dilawati MB pun tak dapat disebutkan dengan betul dalam fitnah mereka.

Seorang pegawai memberitahu:

Assalam tn. Respon statement yg di dakwa. 

Tiada kenyataan tersebut dibuat oleh MB semasa lawatan di Sekolah Banggol Paya Berenjut. MB sebut perlu bersabar ini ujian.

Isu makanan tak cukup langsung tak timbul. Mangsa (orang-orang PAS) yg malas masak. 



 
Bantuan cuma lewat sampai kerana petugas bomba, polis, pej daerah juga mangsa banjir. JKKK main peranan walaupun rumah dan kereta ditenggelami banjir. Ada JKKK yg warga emas sanggup kayuh sampan bawa mangsa...

Org kampung saling bekerjasama bantu membantu sehinggalah pasukan unit amal p*ki*** yang datang dgn 4x4 dan bawa bot fiber halang lalulintas...

Bantuan polis dan agensi lain 300%. Anggota polis harung air untuk bertugas. Bot pejabat daerah bawa pertugas perubatan, ADO dan makanan karam di Sg Pinang hanya bergantung di tali bot selama setengah jam hingga di bantu rakan yg lain. 

Saya bertugas DCC banjir. Respon oleh semua agensi tip top kecuali pada permulaan ekoran mangsa berpindah serentak. 

Contohnya di Bandar Baru Bukit Mentok, penduduk 1,500 orang bot hanya ada lk 50 buah untuk seluruh Kemaman. 


Mangsa juga sombong dan terlalu manja. Kawasan Mak Cili terdiri dari golongan berada tak mahu pindah awal konon rumah dua tingkat dan banjir tak besar. Bila air dah tinggi TNB potong api semua panik. Talian telefon hancur.

Sepatutnya mangsa juga perlu berdikari dan beli la makanan yg sedap...stok makanan mangsa banjir ialah beras, gula, kopi, susu dan wajib ada sardin.
 

Selepas lawatan TPM di Sekolah Menengah Banggol, MB pergi ke Giant beli semua jenis susu tepung bayi ekoran permintaan seorang ibu yg keputusan bekalan susu. MB masuk semula ke Sekolah Menengah Banggol walaupun lutut dia masih sakit.


Barangan di kedai memang kurang sebab byk jalan utama Kemaman - Kuantan terputus. Petrol bukan tiada, tetapi tak boleh pump sebab elektrik terpaksa dipotong bagi elak renjatan.
 
P*k*m*k yg upload isu ini memang anjing PR yg suka menyalak dan menjilat. Maaf tuan2 hati tgh panas walau baru naik dari air hantar makanan. 

Terima kasih. 


1 comment:

  1. Cukup jahat bangsa PAS PKR Laknatullah ni.. dlm keadaan rakyat dilanda musibah mereka masih JAHAT utk terus jd perosak dan penghasut.. pemecah belah. Tidak selamatlah si perosak di atas dunia dan akhirat menyebarkan fitnah. Golongan Munafiik PAS dan PR yg sentiasa cari ruang utk sesatkan pemikiran ummat.

    Teruskan perjuangan wahai jentera BN/Krnjn.. berdoalah supaya musuh2 laknatullah ini dimusnahkan Allah dr kekal berada ata smuka bumi sbg perosak!!

    ReplyDelete