Thursday 26 December 2013

VIDEO SULIT 2 !! " BENARKAH AKU PERJUANGKAN #Syiah" @Zahid_Hamidi @dsjamilkhir @tv3malaysia #HanyaDiKedah




Memang Sulit untuk aku ungkapkan atau aku mendedahkan pekara sebenar-benarnya. Belandaskan kebenarkan pasti akan menenggelam kepalsuan dan kebatilan, Kami berbangga mendedahkan Video sulit siri 2.  

Perkara ini sebenar sudah berlaku lama dalam "jemaah" yang kononya memperjuangkan Islam. pendedahan pertama   Video SULIT !! "Aku Bukan #Syiah" dan Video siri 2 menyusul :-

 ciri ciri Syiah [lihat pada minit ke 4:20] ..


Ustaz Ashiq Elahi Md Desa menceritakan pula bahawa Mat Sabu tidak mahu sujud diatas sejadah, sebaliknya memilih lantai batu marmar..


Mereka sujud di atas seketul batu yang bulat leper atau empat segi. Ertinya dahi dan hidung tidak kena lantai. Batu itu disediakan dalam masjid atau mereka bawa sendiri ke mana mereka pergi. Batu yang paling suci pada mereka ialah diambil di Karbala kemudian Masyad dan di Qom. Kalau tidak dapat juga boleh juga gunakan batu-batu di tempat lain.
Ini Dia Cara Orang Syiah Solat 5
Satu lagi cara sujud mereka puak-puak syiah ini, Kalau tidak ada batu, mereka akan gunakan apa-apa yang tumbuh dari bumi sebagai tempat sujud (letak dahi). Paling tidak, sujud atas tapak tangan. Tujuan mereka buat begitu kerana kata mereka manusia jadi dari pada tanah. Apa jenis sujud pun kita tidak tahu.
KK : Masih ada lagi sedutan video temubual serta pendedahan Melampau...berkenaan Mat Sabu.. nantikan

No comments:

Post a Comment