Sunday 22 December 2013

WOW !! Seksinya "PEMANDU" yang Bakal begelar Profesor rakyat !! #LifeStyle



Kalau macam ni lah... gayanya, tak sia-sia kita ada bakal "Prof" yang hebat dan ummph!!! Mampukah graduan lulusan Universiti Islam Malaysia ini memahami kesengsaraan rakyat bukan bergelar jutawan, ahli perniagaan berjaya dan menteri?

 Farah Intan Burhanuddin.

Beliau memegang jawatan Penganalisis Kanan Unit Pengurusan dan Penyampaian Jabatan Perdana Menteri dan sebelum ini Farah dikatakan bertugas di Zaid Ibrahim & Co. BACA KAT  SINI


Tidak perlu ditubuhkan makmal untuk mengkaji kos sara hidup rakyat Malaysia sebab penubuhan makmal itu sendiri sudah menggunakan ribuan, mungkin jutaan ringgit duit rakyat.

Masihkah pejabat PM nak diam lagi. jangan sampai rakyat bertindak. Maka ketika itu menyesal pun tak berguna. Kesian rakyat yang teraniaya akibat sikap dan perangai para pegawai PEMANDU yang menjadi kuda trojan mensabotaj dasar-dasar kerajaan.



Masalah pentadbiran kerajaan BN/UMNO adalah suka melantik orang yang tidak bersemangat membantu kerajaan. Mereka hanya tahu nak wang dari kerajaan. Sejak dari dulu hingga kini masalah lantikkan tidak pada orang yang sebenar. Main tangkap muat sahaja. Memang mereka mempunyai ijazah tetapi dalam masa yang sama mereka merosakkan kerajaan. Bekas musuh diambil bekerja untuk kerajaan dan parti. Akhirnya rahsia kerajaan disebarkan kepada kroni. Kerajaan tak pernah serik... Baca di Sini lagi dan di SINI


No comments:

Post a Comment