Friday 27 December 2013

VIDEO SULIT 3 Yang Haram Di Halalkan !! "Mengapa #Syiah tetapi tidak Agama Lain" @Zahid_Hamidi @dsjamilkhir @tv3malaysia #HanyaDiKedah

Syiah yang Disia-siakan

Bukan niatku untuk mengeji malah untuk mencaci sekadar melukut ditepi ganjang, menyebarkan kebenaran. Perkara ini sebenar sudah berlaku lama dalam "jemaah" yang kononya memperjuangkan Islam. pendedahan pertama   Video SULIT !! "Aku Bukan #Syiah" dan Video SULIT 2 !! " Benarkan Aku Perjuangkan Syiah " kini menyusul pulak video pendedahan mengenai Mat Sabu yang dikatakan tidak menunaikan solah jumaat semasa kempen PRK 13 Di Pendang, Kedah. Tidak menunaikan solat juamaat satu hal lah.... tetapi ini berkaitan dengan kepercayaan yang diamalkan olehnya.. 




Tidak solat Jumaat. Meskipun solat Jumaat bersama jamaah, tetapi dia langsung berdiri setelah imam mengucapkan salam. Orang-orang akan menyangka dia mengerjakan solat sunat, padahal dia menyempurnakan solat Zuhur empat rakaat, kerana pengikut Syiah tidak meyakini kesahihan solat Jumaat kecuali bersama Imam yang ma'sum atau wakilnya.

 

Ustaz Ashiq Elahi Md Desa merupakan pengasas Pondok Kobah Pendang dan merupakan Timbalan Pengerusi Gabungan Institusi Pondok, Maahad Tahfiz dan Ilmuan Sunni (GIPTIS). Pernah menjawat beberapa jawatan dalam PAS sebelum ini dan termasuklah pernah menjadi jawatankuasa Majlis Syura Ulama PAS Kedah.

Bagai Mana untuk kita mengenai mereka :- 




Agama Islam adalah agama al-Haq, yakni agama yang benar. Umat yang menerima dan patuh kepada agama Islam adalah umat yang mulia dan diredhai Allah. Sebaliknya, jika mereka meragukan kebenaran Allah, mengubah peraturan dan hukum-Nya serta membantah firman-Nya, maka mereka adalah di dalam golongan orang-orang yang batil dan kebatilan itu pasti akan lenyap.

Akhir kalam untuk pendedahan siri 3 ini, nantikan Video 18Pl untuk tatapan penganut agama PAS....


No comments:

Post a Comment