Wednesday 24 October 2012

TOKE !!! MANA SPONSOR LEMBU KORBAN UNTUK PAS NEGERI KEDAH. #TukarKedah



PAS hari ini berbangga dengan "angan-angan Mat Jenin" nya. Kerajaan pentadbiran Azizan yang begitu taksub mencanang keseluruh pelusuk ngeri kedah dengan beratus, mungkin juga beribu papan iklan/Bilbord yang di letak di setiap Daerah di negeri ini. Inilah kerajaan Negeri Kedah dibawah pemerintahan PAS.


Banner, streamer dan papan iklan menonjolkan keprihatinan pemimpin sudah cukup untuk menunjukkan betapa hebatnya PAS dan PR memerintah.Padahal apa yang mereka paparkan itu hanyalah dari kerakusan mereka melapah apa sahaja sumber dari hasil alam serta dana dari kerajaan Pusat. Lihat saja Laporan Audit yang dijalankan.


Megikut maklumat, Kos  Papan iklan dan pemasangan sahaja mencecah RM 15K, di berikan Azizan kepada sebuah syarikat Printing,yang beroperasi di Aman Jaya Sungai Petani, Kedah. Pemiliknya adalah seorang yang berasal dari Baling.
 


Hebat kan.. saya berpeluang berbicara dengan seorang penduduk di Baling, yang juga jiran kepada kentraktor berkenaan, beliau memberitahu..Kontraktor ini mempunyai hubungan akrab dengan MB. Selepas Azizan menjadi dilantik MB Kedah kehidupan kontraktor terbabit berubah... Bayangkanlah dari hanya menggunakan kereta jenis Volvo dapat beliau dapat memiliki sebuah kenderaan mewah " porsche cayenne" bernombor pendaftaran P** *. Dari Projek yang disalurkan oleh Azizan.  


Pehhhhhh.......sekarang ni tak payahlah bersusah payah, nak mengusung borang tender, nak mendapatkan surat sokongan, nak lobi sana lobi sini.... Pakai jolok sponsor kat MB jer.... dah dapat Projek besar. Di Khabarkan juga Lembu-lembu Korban 2013 yang diagihkan oleh MB.. Kontraktor tersebut yang sponsor.. wow !!!! ala..ape la sangat... kalau nak di hitungkan dengan projek yang Dapat tu.....

#KK_Tahniahlah....KONTRAKTOK TERSEBUT jangan lupa bagi Sponsor kat orang Baling..... terutama Ahli Parlimen Baling nun.... kita kan hidup berjiran.

1 comment:

  1. sebhgn besar duit ambil dari GLC Kedah.Beli lembu Thailand kemudian bhgi kat cwn PAS serta masjid dan persatuan yg menyokong PAS. Yg tak sokong jgn harap nak dpt.

    ReplyDelete