Sunday 14 April 2013

"Berjadah" sungguh @dapmalaysia letakan @limkitsiang di Johor. #TolakPR #BetterNation #GE13 #PRU


Heboh di laman Sosial berkenaan dengan maklumat yang di disebarkan mengenai wujud pertalian dan kerjasama erat antara parti  Politik PAP yang berpengkalan di Singapura dengan DAP di Malayasia.

Begiti dasyat PAP dan DAP cuba menghancurkan dan menggagalkan Proses PRU13 kali ini. Malahan tindakan utama mereka adalah menghacurkan Keamanan dan kemakmuran Malaysia.  dengan kuasa campur tangan asing.


Sebelum itu juga, PAP turut menghantar pasukannya untuk membantu DAP di PRU Negeri sarawak baru-baru ini. Sukarelawan dari seluruh gereja di Singapura dihantar dan berkampung di seluruh gereja-gereja di sarawak untuk membantu DAP. Hasilnya DAP berjaya menambah kerusi mereka. PAP tidak membantu Pas kerana target mereka bukan Pas, mereka lebih suka Pas tak menang supaya lebih kecil peranan Pas dalam Pakatan. Perkara ini disahkan oleh Encik Razali Abd Rahman, mantan Timbalan Ketua Pemuda DAP Penang yang dipaksa bermalam di gereja-gereja di Sarawak ketika PRU negeri Sarawak tempoh hari.

PRU13 tidak lama lagi menjelang, jika anda ke gereja-gereja Singapura hari ini, anda akan dapati sukarelawan-sukarelawan PAP telah dikursus untuk membantu DAP di Malaysia. Kita mesti bangun menentang. Pihak Imigresen di pintu masuk negara mesti berasa bimbang dengan ancaman keselamatan negara ini.

Kenapa PAP membuat tindakan begitu? Apa hubungan PAP dan DAP sehingga dibantu begitu sekali? Saya yakin dan percaya pasti ada agenda disebaliknya. Cina DAP memang tidak boleh dipercayai. 

No comments:

Post a Comment