Monday 15 April 2013

"Paip" Mustafa Ali pecah tapi Pok Nik kena "Cover" Malu. #TolakPR #GE13 #PRU13

Post Pic

Bagaimana boleh Mustafa Ali yang ada masalah melutut atau sakit ketika berjalan turun tangga, adalah lelaki dalam video seks itu, soal Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang.
Contoh orang yang sakit lutut. Pok nik terpaksa buat lakokanan
 orang yang askit lutut.
Beliau yang ditanya berkenaan video yang mengaitkan Setiausaha Agung PAS itu berkata: "Orang yang buat video ini tidak tahu latar belakang Mustafa Ali. Bertahun-tahun dia sakit. Dia solat atas kerusi. Dia tidak boleh melutut kerana sakit.


"Lelaki dalam video itu adalah pelakon."

Hadi berkata pihaknya terkejut apabila melihat video berkenaan. Beliau menambah skandal video yang dikaitkan dengan Mustafa tidak akan menjejaskan PAS.
"Rakyat tahu. Ia tidak akan beri kesan negatif kepada kami, malah ia akan bantu kita beri lebih sokongan," kata beliau yang kini berada di Sarawak untuk lawatan dua hari.
Namun sehingga kini PAS menolak sebarang gesaan untuk membuat siasatan terperinci mahupun menubuhkan jawatankuasa untuk mengesahkan dakwaan itu sebaliknya menuduh ia fitnah yang dilakukan oleh Umno. 
Khamis lalu, rakaman video berdurasi 11.28 minit dimuat naik di internet memaparkan seorang lelaki mirip Mustafa mengadakan hubungan seks dengan seorang wanita tempatan di bilik sebuah hotel.
Ini merupakan kali pertama pemimpin PAS dikaitkan dengan rakaman video seks.
Mustafa walau bagaimanapun menafikan beliau adalah individu berkenaan-AntaraPos.com

Komen fB: Hujah yang terlalu dangkal, sakit lutut tak bermakna tidak boleh mengadakan hubungan seks....sepatutnya siasat pelakunya baru la nama parti perjuangkan islam, islam telah mengajar apabila sampainya sesuatu berita biarpun dr org fasik wajib siasat dahulu.



No comments:

Post a Comment