Thursday 11 April 2013

Gempar !!! PAS didakwa guna bekalan elektrik kuaters Klinik Kesihatan di Mukim Siong untuk "pos peti undi". #TolakPR #ManifestoBukanJanji #GE13 #PRU13


Sebelum ini KK pernah mendedahkan dan memaklumkan kepada anda berkenaan dengan sikap PAS yang sangat hipokrit serta "cakap tak serupa bikin"

Saja nak bagi bagi tau.... nak riuh sikit pasal Bangunan tu.. Ramai yang dok tanya pasal bangunan tu.. Dulu masa zaman UMNO perintah bangunan tu dijadikan sebagai Pejabat penghulu Mukim Kupang kemudianya di jadikan sebagai Pejabat perhilitan daerah Baling.  "klik" kamera kupang untuk baca seterusnya. 


Terbaru, Melaui beberapa keping gambar yang di kirim oleh menerusi email. Pengirim tersebebut mendakwa bangsal yang didirikan oleh sebuah partik politik tersebut untuk gerakan PRU13 menggunakan kemudahan bekalan elektrik dari sebuah kuaters klinik kesihatan di sebuah Kampung yang terletak 50 meter bangsal tersebut. 


Kelapaq juga puak-puak ni..hehh, Rupa-rupanya kaki rembat asal free depa pun sapu... patut la tiap-tiap malam pasang ceramah "kedegung kedegang" tanpa menghiraukan ketentraman awam. rupa-rupanya guna "karen" free kot. Kalau ye, pun cubalah fikir sama jiran-jiran seetempat tu.. awat hang pa ingat tunggol kayu. Menurut sumber lagi, ceramah yang di pasang pula dok maki apa yang kerajaan buat haram, depa tak sedaq ka yang depa dok "kebaih" karen dari kuaters tu' macamana plak....


KK di terangkan inilah kabel menurut sumber (anak panah merah) di ambil terus dari kuaters Klinik kesihatan sebuah Kampung yang terletak di Mukim Siong, Baling. kabel berkenaan ditanam didalam tanah. Sebelum ini pun, ramai masyarakat kampung yang dok komplen pasal benda ini. Penghuni kuaters tersebut sepasang suami isteri merupakan penyokong tegar Parti tersebut.

sekadar melaporkan......

P/S: terima kasih kepada yang hantaq gambar dan berita....... Selamat berjuang kepada Petugas Peti undi tersebut.

No comments:

Post a Comment