Saturday 27 April 2013

Kejam !! Petugas Parti nak ganti @PDRMSia ? #PRU13 #GE13 #TolakPR


http://3.bp.blogspot.com/-tSYTKSL8220/UVzv_317PAI/AAAAAAAAa-U/KgIm5vUqJRE/s360/Dirempuh+pasang+bendera.jpg

Jentera Barisan Nasional (BN) diminta berhati-hati terhadap ancaman bahaya dan ganas ketika menjalankan tugas kempen pilihan raya. Tindakan "mengila" dan agresif petugas Pakatan Haram umpama "Cacing kepanasan" akan melakukan apa sahaja tindakan luar jangka untuk menghalang jentera pru13 BN mejalankan tugas. 

Mereka seolah-olah lebuh sudu dari kuah, sehingga tugas penjawat Awam pun mereka "sapu" menjadikan hak mereka. Sehingga tempat dan kawasan kempen untuk naikan bendera pun depa yang tentukan.


semalam di beritakan dari sumber MyKMU, seorang tubuh seorang kanak-kanak malang berusi 11 tahun dari Sik, Kedah yang terbaring kesakitan selepas disepak dan diterajang oleh penyokong PAS secara automatik penulis terbayangkan keganasan Yahudi Zionis di bumi Palestin.

Hanya dek kerana budak itu memberitahu dia menyokong BN akibatnya dapat penyepak percuma, apa jenis manusia yang menjadi penyokong PAS, tak tahulah.

Dengan budak-budak pun nak di bawah bergaduh, memang tak matang langsung perangai penyokong PAS dan PR, nama saja memperjuangkan Islam tapi sikap perwatakan sebijik macam Zionis. Kalau ia tak sama macam Zionis, mungkin lebih buruk dari itu agaknya.

Di Palestin bukan satu perkara pelik, sepak terajang kanak-kanak, wanita dan orang tua dah jadi perkara biasa. Kalau tak diterajang, silap gaya dapat tembakan yang menusuk perut atau dada.

Apa yang berlaku di Kedah ini bukannya kes terpencil kerana baru-baru ini di Gua Musang, Kelantan pun ada kes keganasan melibatkan penyokong PAS menyebabkan seorang jurukamera sambilan RTM akhirnya meninggal dunia beberapa jam selepas di pukul.


Kot ya pun ada pemimpin PAS yang teruja dengan kezaliman yang dilakukan oleh Mat Indera Komunis dan ada pula pemimpin PKR yang teruja untuk menjamin keselamatan Israel, janganlah budaya ganas dan zalim komunis dan Israel di jadikan teladan.  sambung baca di  disini Penyokong PAS Ganas Macam Israel ...
 


No comments:

Post a Comment