Thursday 25 April 2013

Panas !! PR Sudah sampai ketahap BOM dan Cubaan Membunuh untuk benarkan pelakon di PM. #TolakPR #GE13 #PRU13 #Vote4BN


Dalam kejadian pukul 10.15 malam tadi, seorang petugas keselamatan berusia 35 tahun cedera parah terkena serpihan sampah akibat letupan itu.

Selepas kejadian semalam, pemimpin BN dan jentera kami lebih bersemangat dan bekerja keras untuk teruskan program penerangan, jalankan aktiviti berkempen dan pergi dari rumah ke rumah untuk bertemu pengundi itu.

Pihak berkuasa akan meningkatkan keselamatan di semua tempat ceramah bagi mengelak perkara yang tidak diingini berlaku.

Dalam kejadian yang berasingan Semalam, seorang jurukamera RTM dipukul oleh penyokong PAS di Gua Musang. Beliau kemudian telah meninggal dunia

Inilah apa yang diinginkan oleh Anwar Ibrahim, dengan mewujudkan suasana yang tidak tenteram agar mengudang pihak asing campur tangan dalam proses PRU13.

Walaupun Anwar Ibrahim menafikan beliau menghasut rakyat untuk "Malaysian Spring", bibit-bibit keganasan mula dibawa oleh penyokong-penyokong PR kerana terpedaya dengan retorik dan hasutan pemimpin-pemimpin pembangkang seperti Anwar, Tian Chua & Mat Sabu.

Parti-parti politik yang bertanding perlu memikirkan keselamatan orang ramai.Jangan diikut hasutan serta kata nista dari mereka yang cuba merosakan sistem demokrasi yang di amal oleh sebuah kerajaan yang adil dan telus dipimpin oleh Barisan Nasional.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment