Sunday 21 April 2013

#PRU13 : [Video] Gempar ! Ucapan Calon Barisan Nasional di Baling ? #GE13 #BNBagus #1Malaysia #JanjiDitepati #BetterNation

Calon bebas muncul di saat akhir dengan berbasikal ?
v
v
v
v
v

Jom Rakyat BALING kita dengar ucapan pertama mereka selepas proses penamaan selesai .


p/S : Datuk Azez Rahim akan mengetuai jentera pilihan raya Parlimen Baling bersama Timblannya yang juga dianggap "Panglima" medan Perang Saudara Ishak Mat akan turun ke Setiap pelusuk Parlimen Baling. Calon yang ditampilkan BN benar-benar berkebolehan dalam memberikan perkhidmatan kepada rakyat berbanding calon pakatan pembangkang yang disifatkan sebagai 'payung terjun' terutamanya Calon Parlimen yang hanya baru dipetik 2 bulan untuk disenaraikan sebagai calon. 

Barisan Nasional di Baling sudah sekian lama bekerja. Sudah bertahun-tahun. Berdasarkan maklum balas pengundi, BN yakin mereka memilih calon BN. Tidak macam calon yang di umumkan pembangkang, yang tiba-tiba muncul (PAS) wal hal pengundi PAS pun tidak kenal siapa Calon ahli parlimen mereka.

Sersemangat untuk 'berperang' malah anggota Pemuda dan Puteri berjanji untuk berjuang habis-habisan bagi menawan pengundi muda di kawasan Baling.Sekarang PAS sudah hilang idea untuk meracuni meracuni fikiran pengundi di kawasan itu kerana pengundi di kawasan berkenaan bijak menilai pelbagai pembangunan yang dilakukan kerajaan ketika ini.

No comments:

Post a Comment