Friday 12 April 2013

Masa PAS "berkabung" di Kedah kini sudah Tiba #TukarKedah #SaveKedah #TolakPR dan #BetterNation


Sedarlah wahai ahli serta pengikut PAS, apa yang berlaku inkini disebabkan percakaran dalam diam diantara Phahrolrazi exco kesayagan ramai dengan Menteri Besar Kedah paling kejam dalam sejarah Azizan Razak. Baca seterunya (klik tajuk ini ) Pemberotakan di Kedah sudah sehebat Isu #LahadDatu..


Masalah dalaman yang begitu teruk jika tidak diselesaikan lama kelamaan ianya akan meletup juga. Bangkai gajah mana boleh ditutup, tetap akan berbau akhirnya.
Perkara ini bukan lagi pergeseran pendapat malahan ia lebih teruk lagi sehingga sanggup cantas mencatas di peringkat pemilihan Calon. Sedihnya Azizan Razak sanggup mengnyikirkan Ustaz Taib Azzamuddin (Parlimen Baling ) dengan alasan kononya "berpenyakit" tetapi jikalau dilihat dan di nilai Azizan Razak lebih teruk lagi sehinggakan sanggup berulang ke KMC untuk rawatan. 
Sebab itulah Exco derhaka Pharolrazi menggelarkan Azizan selaku MB kedah "3 SELINDIR". Tidak hairan jika di Kedah terutama di Baling akan ada kejutan besar akan berlaku. Selain dari Menaikan bendera Hitam ini tanda protes terhadap Azizan Razak.  


Apakah Azizan Razak menyimpan dendam terhadap Ustaz Taib? atau Azizan Razak dan YB Johari penyandang DUN Kupang, menyimpan rahsia besar yang mempnyai kaitan dengan Pembalakan di Kedah. Apa Pula Rahsia Sehinggakan beberapa MKK seramai 41 orang yang dilihat "pro Ustaz Taib Azzamuddin dilucutkan jawatan. Seterusnya Panass!! Bendera hitam PAS di Kedah

No comments:

Post a Comment