Saturday 24 August 2013

Panas !! Gambar Ustaz Kazim Elias "KETEGAQ" walaupun dihalang "berceramah" #HariKoperasi13 di #DataranDarulAman Jitra Kedah. @MuhyiddinYassin #koperasi @tunfaisal #KEDAHAMANMAKMUR #1Malaysia

Gambar hiasan
Memang sukar untuk kita mempercayai peristiwa yang menguris hati ini, tetapi inilah pekara pahit yang harun ditelan oleh seorang pendakwah. Semangat dan perjuangan tetap utuh walau pelbagai onak dan duri yang beliau harus tempuhi. Disebalik peristiwa di halang berceramah di Pualau Pinang, tiba-tiba pendakwah romantik ini penuh dengan "ayat-ayat cinta dan tulus ini muncul di Negeri Jelapang Padi Kedah Darul Aman. Ustaz Kazim Elias penuh dengan budaya santun ini, tidak seperti seorang lagi "ostat" yang kata-kata nista dan makian menghadiri jemputan Hari Koperasi 2013.

Perkara utama yang ditekankan  adalah mengajak Umat Islam berkoperasi (persatuan) untuk memajukan ekonomi dan menyatukan Ummah oleh Yang Berbahgian Ustaz Kazim Elias semasa menyampaikan Forum Perdana di hadapan hampir kira 7000 hadirin yang memenuhi khemah Utama di Datan Darul Aman, Jitra Kedah. 




Forum Perdana yang di hadiri oleh 3 panel jemputan, Di pengerusikan oleh Ustaz Fauzi, manakla ahli panel Ustaz Kazim dan Ustaz Zul dianjurkan sempena Hari Koperasi Negara 2013. Hari merupakan hari pertama ia berlansung. Masih ada lagi 2 hari untuk rakyat Kedah datang mengambil peluang menjana pendapatan dengan menjadikan koperasi sebagai salah satu "platform" untuk berjaya. 

 

Orait Rakyat Kedah sekalian, Kat Bawah KK bagi Jadual Program yang akan berlansung esok melibatkan Timbalan Perdana Menteri esok.


so.. Korang jangan lepaskan peluang untuk bersama TPM serta rakyat kedah sekalian.


Sent from my BlackBerry 10 smartphone.


No comments:

Post a Comment