Tuesday 20 August 2013

Selepas @NajibRazak mai Kedah macam-macam 'Peristiwa' Besar Berlaku. @MukhrizMahathir #KEDAHAMANMAKMUR #rakyatnews #1Malaysia #HanyaDiKedah


Apalah nak jadi dengan Negeri Kedah ni.. Lepas satu peristiwa pulak yang berlaku. Sebelum ini heboh dan Meriah dengan kehadiran PM mai rasmi pelancaran Jalur Gemilang, kali satu lagi acara yang besar akan berlaku. Ermmm selepas BN rampas Negeri Kedah ni.. Pelbagai program menarik berlansung.. Maka rakyat Negeri bolehlah ambil kesempatan untuk menjana ekonomi dengan kehadiran orang ramai.

Program Hari Koperasi Negara 2013 yang bakal berlangsung pada 23 sehingga 25 Ogos 2013 di Dataran Darulaman, Jitra, Kedah. Banyak acara menarik menanti pengunjung yang hadir.

Pelbagai segmen menarik menanti kunjungan orang ramai seperti Ekspo dan Pameran. Tidak ketinggalan juga Forum Perdana, Bersama Selibriti. Para remaja dan pelajar boleh menyetai TV Game Show. Kepada yang suka cabaran Pertandingan Tomoi menanti anda, tidak melepaskan peluang kepada peminat kereta anda boleh menyertai Auto Show.


Itu baru sebahgian acara-acara yang disediakan pihak penganjur. Kepada semua rakyat kedah serta mereka yang berdekatan datanglah beramai-beramai memeriahkan Hari Koperasi Negara 2013 ini. Masuk adalah percuma silap-silap boleh bawa balik hadiah...

KK: Jom Jumpa KK kat sana ehhhhh...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment