Saturday 24 August 2013

[Video] Aksi "gadis belasah gadis" disebar di #HariKoperasi13 #DataranDarulAman Jitra Kedah. @MuhyiddinYassin @tunfaisal #KEDAHAMANMAKMUR


ini video yang paling tak sedap untuk kita tengok.. Video ini amat menyeramkan buat KK tonton, apa ler nasib sikiranya yang akan di terima sekiranya para lelaki "miang" di luar sana cuba untuk "mengacau" gadis-gadis yang sudah dipenuh ilmu petahan diri ni... Mau bengkak sebelah mata atau makan nasi "strow"... apapun semua ini ada dan masih berlansung di Dataran Bandar Darul Aman Jitra, Kedah.


Lebih 40,000 koperasi di seluruh negara akan menyertai sambutan Hari Koperasi Negara yang akan diadakan di Dataran Darul Aman, Alor Setar, Kedah selama tiga hari bermula 23 hingga 25 Ogos 2013. Antara acara yang menarik perhatian pengunjung adalah ekspo dan pameran, Forum Perdana, TV Game Show, Bersama Selebriti Terkenal Tanah Air, Pertandingan Tomoi, Auto Show dan banyak lagi.
 
Orait Rakyat Kedah sekalian, Kat Bawah KK bagi Jadual Program yang akan berlansung esok melibatkan Timbalan Perdana Menteri esok.


so.. Korang jangan lepaskan peluang untuk bersama TPM serta rakyat kedah sekalian.

No comments:

Post a Comment