Thursday 22 August 2013

#KalimahALLAH : Keputusan Mahkamah Rayuan ? @drhasanali #KalimahAllah #Merdeka56 #HinaIslam

 

Dalam perjuangan ini hanya Allah berhak menilai keimanan seseorang. Apakah kita berjuang kerana Allah ataupun kerana dunia? Kerana takutkan Allah atau kerana takutkan manusia?


Cukuplah hanya Ust Nasha seorang yang mewakili PAS. Itupun kira Alhamdulillah, dalam PAS masih ada lagi segelintir yang beriman dan beramal soleh!!

Ada kumpulan lobai PAS buat perhimpunan membantah penganjuran konsert Mentalica semalam tapi hari ini pabila kes penggunaan khalimah Allah oleh kristian..dimahkamah rayuan takde lah pulak muka puak-puak ni..semua nya sorokkan diri sebab takutkan DAP dan nuar brahi marahh..Hakikat sebenarnya ini lah perangai double standard konon nya pejuan islam. sumber (komen blog)


Keputusan rayuan Ketua Biskop Roman Katolik Tan Sri Murphy Pakiam untuk mengetepikan rayuan Putrajaya berhubung penggunaan kalimah Allah dalam kitab Injil berbahasa Melayu akan didengar pada jam 3.00 petang ini.

Hakim Mahkamah Rayuan Datuk Abu Samah Nordin yang mengetuai panel tiga hakim bersama-sama Datuk Abdul Aziz Abdul Rahim dan Datuk Rohana Yusof untuk mendengar rayuan itu. 
LensaPjO [klik!]

No comments:

Post a Comment